At sælge DVD film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

MortilElias2010

Lunae skriver:

Jeg har en masse blandet, som du kan se lidt serier tilbage, men ikke meget!

Åh Gud nej, sælg endelig ikke The Never Ending Story. Its a must have!  Har den og er min yndlings sammen med Sound of Music. Mit hjem ville være tomt uden de to! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

Fenja09

Lunae skriver:

Kæresten og jeg har besluttet at sælge en stor del af vores DVD samling. Det er en masse blandede genrer og der er lige over 150 film.

Kunne i finde på at købe dvd film og i så fald, hvad ville i så betale? Skal vi mon sælge dem samlet eller hver for sig med mulighed for mængderabat?

Jeg ville ikke give mere end 25 kr (afhentet) for en dvd, medmindre det er en film som stadig står til f.eks 130 kr i butikkerne. Dvd box skal selvfølgelig koste lidt mere - tror der er størst sandsynlighed for at få solgt dem enkeltvis eller måske 5, 10 eller 20 stk af gangen med mængderabat.

Jeg har solgt mange dvd film  og har med en del af dem undersøgt i forvejen hvad de står til på nettet og i butikker. Men man går ikke helt galt i byen hvis man sætter prisen til 20-25 kr stk, og evt. 2 stk for 40 osv.

/Fenja

Anmeld

15. maj 2013

Lunae

MortilElias2010 skriver:

Åh Gud nej, sælg endelig ikke The Never Ending Story. Its a must have!  Har den og er min yndlings sammen med Sound of Music. Mit hjem ville være tomt uden de to! 

Elsker også the never ending story! Føler bare at vi har været nødt til at være hårdhudet - vi har simpelthen ikke plads og får dem ikke set

Anmeld

15. maj 2013

K&S

Lunae skriver:

Ja vi har venner, men er er ikke klar til at sælge den endnu, desværre

Det kan jeg godt forstå, den kan man ALTID se

Anmeld

15. maj 2013

betski

Lunae skriver:

Kæresten og jeg har besluttet at sælge en stor del af vores DVD samling. Det er en masse blandede genrer og der er lige over 150 film.

Kunne i finde på at købe dvd film og i så fald, hvad ville i så betale? Skal vi mon sælge dem samlet eller hver for sig med mulighed for mængderabat?

Synes sagtens man kan sælge ud af sine brugt film. Spændt på, om jeg når dertil en dag, hvor jeg vil have det ok med at sælge ud. Indtil videre har jeg kun solgt ud af datterens film 20 kr pr film synes jeg er en ok pris for en brugt film. Kunne måske godt være interesseret i et par stykker, hvis det er

Anmeld

15. maj 2013

Team Putte

Lunae skriver:

Hvad skal du have for alle de unge mødre med porto?

Anmeld

15. maj 2013

Lunae

Team Putte skriver:

Hvad skal du have for alle de unge mødre med porto?

Jeg tænker 200 kr. To af dem er aldrig åbnet

Anmeld

15. maj 2013

Lunae

betski skriver:

Synes sagtens man kan sælge ud af sine brugt film. Spændt på, om jeg når dertil en dag, hvor jeg vil have det ok med at sælge ud. Indtil videre har jeg kun solgt ud af datterens film 20 kr pr film synes jeg er en ok pris for en brugt film. Kunne måske godt være interesseret i et par stykker, hvis det er

Der ligger billeder af dem alle lidt længere oppe, hvis du er interesseret

Anmeld

15. maj 2013

Team Putte

Lunae skriver:

Jeg tænker 200 kr. To af dem er aldrig åbnet

Øv kæresten sagde max 150 vil du sælge for det? Ellers er jeg ik interesseret..

Anmeld

15. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg ville godt kunne købe brugte.

På facebook sælger de fleste mellem 10-20 kr pr stk og 40-50 hvis de næsten lige er udkommet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.