At sælge DVD film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
27 svar
10 synes godt om
14. maj 2013

Lunae

Kæresten og jeg har besluttet at sælge en stor del af vores DVD samling. Det er en masse blandede genrer og der er lige over 150 film.

Kunne i finde på at købe dvd film og i så fald, hvad ville i så betale? Skal vi mon sælge dem samlet eller hver for sig med mulighed for mængderabat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Gittemor09

Lunae skriver:

Kæresten og jeg har besluttet at sælge en stor del af vores DVD samling. Det er en masse blandede genrer og der er lige over 150 film.

Kunne i finde på at købe dvd film og i så fald, hvad ville i så betale? Skal vi mon sælge dem samlet eller hver for sig med mulighed for mængderabat?

jeg har haft film til salg på et tidspunkt... jeg satte de nyere til 40 kr. stk. og de ældre til 25 kr. jeg fik da solgt en del af dem...

men tror det er meget forskelligt hvor priserne ligger...

og jo kunne godt finde på og købe brugte film, hvis jeg dog kan se dem først... med hensyn til stand og ridser

Anmeld

14. maj 2013

Lunae

Gittemor09 skriver:

jeg har haft film til salg på et tidspunkt... jeg satte de nyere til 40 kr. stk. og de ældre til 25 kr. jeg fik da solgt en del af dem...

men tror det er meget forskelligt hvor priserne ligger...

og jo kunne godt finde på og købe brugte film, hvis jeg dog kan se dem først... med hensyn til stand og ridser

Jeg tænkte bare 20 kr stk. Der er flere som aldrig er pakket ud! Alle i virkelig god stand!

Anmeld

14. maj 2013

MyLove E

Lunae skriver:

Jeg tænkte bare 20 kr stk. Der er flere som aldrig er pakket ud! Alle i virkelig god stand!

20kr måske 30kr for dem som stadig er pakket ind!

Hvad har du?? Har i Serie??

Anmeld

14. maj 2013

Gittemor09

Lunae skriver:

det er også rigtig billigt.. tror sagtens du kan få solgt dem for 30 kr. også....

har i criminal minds??

Anmeld

14. maj 2013

bøllen

Lunae skriver:

Tror jeg sagtens du kan - jeg er medlem af en genbrugsiden på facebook ( i vores område ) og der har jeg solgt dvd dog mest til børn . Men tror nu nok det er til at sælge . 20-25kr stk

Anmeld

14. maj 2013

K&S

Har i "Venner" boksen?

Anmeld

14. maj 2013

jydeinden

Lunae skriver:

altså hvis det var en film jeg gerne ville have fat i tror jeg godt jeg ville give 50 kroner for den, og var det en serie så måske omkring 80 kroner

Anmeld

14. maj 2013

Lunae

Tauf skriver:

20kr måske 30kr for dem som stadig er pakket ind!

Hvad har du?? Har i Serie??

Jeg har en masse blandet, som du kan se lidt serier tilbage, men ikke meget!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. maj 2013

Lunae

K&S skriver:

Har i "Venner" boksen?

Ja vi har venner, men er er ikke klar til at sælge den endnu, desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.