Rente på boliglån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Arbejdernes Landsbank

Jeg vil også sige at vi altid har kunne forhandle os til lavere renter i vores bank. Da min mand skulle skifte til vores bank kunne de give ham et tilbud på det halve i renter ift hans gamle bank

Tak :-)

vores er desværre ikke særlig samarbejd villig , trods vi har smidt 100000 ekstra på lånet over 3 mdr .

snakkede med en bankrådgiver idag , de er sku ikke nemme og danse med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Tak :-)

vores er desværre ikke særlig samarbejd villig , trods vi har smidt 100000 ekstra på lånet over 3 mdr .

snakkede med en bankrådgiver idag , de er sku ikke nemme og danse med  

Øv hvor træls

Anmeld

13. maj 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Øv hvor træls

Mega .. Men nu kan jeg jo se de fleste har renter som ligger omkring 5-7 % så jeg forlanger et møde !!!

Anmeld

13. maj 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Mega .. Men nu kan jeg jo se de fleste har renter som ligger omkring 5-7 % så jeg forlanger et møde !!!

Det synes jeg bestemt du skal gøre!

Anmeld

13. maj 2013

SjeBets

er den danske bank generelt ikke tung at danse med i tiden, det er den virksomhed i DK pt som har det dårligste ry. 

Det virker til at de vil af med den almene dansker og kun have pengestærke kunder. 

Anmeld

13. maj 2013

Kris89

bøllen skriver:

Vi har også danske bank men desværre ingen fordele eller gode renter . Syntes faktisk de er skod

Vi er godt tilfreds endnu da

Anmeld

13. maj 2013

bøllen

SjeBets skriver:

er den danske bank generelt ikke tung at danse med i tiden, det er den virksomhed i DK pt som har det dårligste ry. 

Det virker til at de vil af med den almene dansker og kun have pengestærke kunder. 

Jo jeg syntes det er seje at trække med . Syntes virkelig tiden har ændret sig som kunde i danske bank.

har været kunde der i mange år, og aldrig har jeg oplevet det som nu..

Anmeld

13. maj 2013

karisima

Sukkerblomst skriver:

hvilken bank har du, om man må spørge ?? jeg betaler selv 5,5 %

Jeg var lige inde og tjekke og den er d.d. på 4,2125% og jeg har lånet hos Sparekassen Kronjylland. Men den er naturligvis variabel så den kan jo i princippet stige imorgen

Anmeld

13. maj 2013

karisima

bøllen skriver:

Ok det er jo næsten en 1/3 del

af vores- hvor har du bank ?

Jeg var lige inde og tjekke og den er d.d. på 4,2125% og jeg har lånet hos Sparekassen Kronjylland. Men den er naturligvis variabel så den kan jo i princippet stige imorgen

Anmeld

13. maj 2013

Timmner

Sidder også lige og kigger på mit drømmehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.