Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
karisima skriver: Jeg var lige inde og tjekke og den er d.d. på 4,2125% og jeg har lånet hos Sparekassen Kronjylland. Men den er naturligvis variabel så den kan jo i princippet stige imorgen
Jeg var lige inde og tjekke og den er d.d. på 4,2125% og jeg har lånet hos Sparekassen Kronjylland. Men den er naturligvis variabel så den kan jo i princippet stige imorgen
Men det må da være kredit forenings lån eller ??
for boliglån har vel fast rente ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Timmner skriver: Sidder også lige og kigger på mit drømmehus
Sidder også lige og kigger på mit drømmehus
Ok .... Nu var det lige lån Og renter jeg kikkede ...
bøllen skriver: Men det må da være kredit forenings lån eller ?? for boliglån har vel fast rente ??
Nej man kan desværre ikke låne til andelsbolig i kreditforeningerne så det er 100% banklån, men det ser ud til at jeg har fået et vældigt godt lån i forhold til andre herinde
bøllen skriver: Ok .... Nu var det lige lån Og renter jeg kikkede ...
Timmner skriver: Ja ved det, følger lidt med på hvad i skriver
Ja ved det, følger lidt med på hvad i skriver
Ok så er jeg med
karisima skriver: Nej man kan desværre ikke låne til andelsbolig i kreditforeningerne så det er 100% banklån, men det ser ud til at jeg har fået et vældigt godt lån i forhold til andre herinde
Ok på den måde Pu ha godt det er en ordenlig rente så
Åhh, vores er lige justeret ned i banken... Mener den var 7,1... Er ikke helt sikker. Eller også var det 9,1... Vores realkreditlån er fast på 4 %
VIPpigen skriver: Åhh, vores er lige justeret ned i banken... Mener den var 7,1... Er ikke helt sikker. Eller også var det 9,1... Vores realkreditlån er fast på 4 %
Tak for svar - skal have fat i vores bank kan jeg se . Hvor er jo høj i forhold til dem der har svaret herinde
bøllen skriver: 7,5 % er jo noget lavere - ringede og snakkede med en bank rådgiver hun viste ikke lige om det var noget at gøre !! må hvis heller undersøge andre muligheder - hvilken bank har du ?
7,5 % er jo noget lavere - ringede og snakkede med en bank rådgiver hun viste ikke lige om det var noget at gøre !!
må hvis heller undersøge andre muligheder - hvilken bank har du ?
Ja, der er da noget forskel!!
Jeg har Nykredit Bank.
bøllen skriver: Tak for svar - skal have fat i vores bank kan jeg se . Hvor er jo høj i forhold til dem der har svaret herinde
Jeg ville hvertfald undersøge diverse banker for renter, så kan man som regel presse ens egen bank... Hvilken bank har i??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128