Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Er det ikke kredit foreningslån ??
Er det ikke kredit foreningslån ??
Jo sorry, det var manden der ikke forstod mit spørgsmål til ham
Lånet i banken kender jeg ikke, kan måske lige tjekke senere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bank bolig lån 7 %
(Men når vi er kommet lang ned i afdrag kan det laves om til 2%, i det banken så er garanteret at vi har friværdi i ejendommen. Men det har nok lange udsigter, eftersom husene jo ikke rigtigt stiger, snarere falder)
bøllen skriver: 5,5 % er da en ok rente set i lyset af vores hvor har du bank ?
5,5 % er da en ok rente set i lyset af vores
hvor har du bank ?
Laulund87 skriver: Jo sorry, det var manden der ikke forstod mit spørgsmål til ham Lånet i banken kender jeg ikke, kan måske lige tjekke senere
hi hi sådan kan det jo gå
Hvis du gider må du gerne... er jo lidt nysgerrig for kan se vores ligger i den høje ende
Sukkerblomst skriver: Du har da en bedre rente end mig - eller har jeg misforstået noget ??Alm Bank har jeg
Du har da en bedre rente end mig - eller har jeg misforstået noget ??Alm Bank har jeg
Vores rente på boliglån er 11,35 % årligt .
Hvis din er 5,5 % er den da bedre end min
aarhusmor skriver: bank bolig lån 7 % (Men når vi er kommet lang ned i afdrag kan det laves om til 2%, i det banken så er garanteret at vi har friværdi i ejendommen. Men det har nok lange udsigter, eftersom husene jo ikke rigtigt stiger, snarere falder)
tak for svar - hvilken bank har du ?
For der er jo lidt forskel
Albertsen92 skriver: 2%, men det er fordi min kæreste arbejder i Nordea
2%, men det er fordi min kæreste arbejder i Nordea
På boliglån hold da op....
bøllen skriver: På boliglån hold da op....
Albertsen92 skriver: Ja, alle lån. Vores kassekredit, billån osv. Er med en rente på 2%
Ja, alle lån. Vores kassekredit, billån osv. Er med en rente på 2%
ved godt misundelse er en grim ting, men lige her er jeg altså lidt
Hvor vildt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128