Er der nogen andre herinde, andre end jeg selv, som enten prøver at blive gravide, eller som er gravide, og som ikke kan lægge cigaretterne helt på hylden?
Jeg skammer mig sådan
Jeg har været fast ryger i 5år, og for 3mdr siden smed jeg p-pillerne... Jeg har ikke kunne lægge cigaretterne helt fra mig, men jeg er gået fra at ryge 25-30 cigaretter om dagen, til nu kun 5! Jeg er meget stolt af mig selv, men samtidig tynges jeg af dårlig samvittighed
HVIS jeg er gravid nu vil jeg være 2+6, og hver gang jeg tænder en cigaret føler jeg at håbet om to røde streger forsvinder helt og aldeles... At spiren ikke kan klamre sig fast når jeg ryger, og at det aldrig vil lykkes for os 
Min mor røg før hun blev gravid med mig, men det tog mine forældre 7år! Hvad hvis det sker med mig?
Hun røg også under hele graviditeten, 15-20 cigaretter om dagen, og jeg var normalvægtig da jeg blev født, og har aldrig haft problemer med allergi, luftveje eller lign!
Jeg er sikker på at jeg ville kunne lægge cigaretterne heltfra mig når jeg ser at testen er positiv, men endnu er det bare så svært, for hvis nu den slet ikke er der, så kunne jeg jo ryge med god samvittighed?
Jeg er så bange for at jeg ødelægger det hele for mig selv ved at ryge de 5 f*cking cigaretter her mens vi går og prøver, men uden dem er det fandme også svært!
Åh, andre der har det som mig og som kan støtte lidt? 
Anmeld