Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Ja, jeg håber at det er et godt tegn, at de var så flotte og det ene havde nået at udvikle sig yderligere Tusind tak, jeg håber Meget at jeg snart følger dig
Ja, jeg håber at det er et godt tegn, at de var så flotte og det ene havde nået at udvikle sig yderligere Tusind tak, jeg håber Meget at jeg snart følger dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det altså spændende
Jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra dig omkring den 24.maj - med sådan fine æg må den være hjemme denne gang
Putomanen skriver: Jeg har fået lagt 2 flotte æg op i dag, et 8-cellet æg og et 10-cellet æg. Æo gik næsten uden smerter og meget hurtigt. Derudover var der 2 flotte æg til frys Vi har aldrig prøvet at have så mange gode æg før. Jeg er sikker på at det skyldes min dovne æggestoks indsats denne gang samt mandens forbedrede sædprøve. Nu skal jeg bare ruge løs og klemme benene sammen indtil bp d. 24. maj
Jeg har fået lagt 2 flotte æg op i dag, et 8-cellet æg og et 10-cellet æg. Æo gik næsten uden smerter og meget hurtigt. Derudover var der 2 flotte æg til frys Vi har aldrig prøvet at have så mange gode æg før. Jeg er sikker på at det skyldes min dovne æggestoks indsats denne gang samt mandens forbedrede sædprøve. Nu skal jeg bare ruge løs og klemme benene sammen indtil bp d. 24. maj
os2 skriver: Hvor er det altså spændende Jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra dig omkring den 24.maj - med sådan fine æg må den være hjemme denne gang
La´chrissen skriver: Det er bare så fedt
Det er bare så fedt
Putomanen skriver: Ja, det er helt perfekt, kunne ikke være bedre. Jeg havde slet ikke forventet at have æg til fryseren, så det var en positiv meddelelse Så må vi håbe at jeg snart følger efter dig og **Ønskebabyen
Ja, det er helt perfekt, kunne ikke være bedre. Jeg havde slet ikke forventet at have æg til fryseren, så det var en positiv meddelelse Så må vi håbe at jeg snart følger efter dig og **Ønskebabyen
Det er jeg sikker på du gør Især med de flotte æg, og nu vi har forår i luften
CroQuis skriver: Det er jeg sikker på du gør Især med de flotte æg, og nu vi har forår i luften
Lauer skriver: DEJLIGT!!! for at de bliver der og vokser sig store og stærke
DEJLIGT!!! for at de bliver der og vokser sig store og stærke
Hold op hvor er det fantastisk, krydser alt hvad jeg kan for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128