Fantastisk æo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

juhuuuuu jeg vidste det bare, fantastisk med to så flotte æg og så ekstra bonus i fryseren, hvor må i bare være glad nu
Så starter den nervepirrende ventetid, håber ikke den bliver alt for slem for jer
jeg krydser alt hvad jeg kan for at der kommer rigtig fantastisk nyt den 24

Jeg er også helt oppe at køre over det flotte resultat. Normalt har vi kun haft 1-2 flotte æg, der kunne bruges. Denne gang har vi 4 flotte æg Og 2 æg i fryseren er et rigtig fint antal

Jeg har fået akupunktur, ligesom sidste gange. Det afstresser mig utrolig meget og giver mig et helt andet overskud. Så jeg er sikkert på at den første ventetid nok skal gå fint, det er mere de sidste dage op til bp som bliver forfærdelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jubiii hvor er det bare helt igennem fantastisk ? sikke da en masse flotte æg! Miniputten her er lavet på væsentligt dårligere æg end jeres

Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan for at det er guldæg og l får jeres størreste ønske opfyldt

Jeg er også meget overrasket øver at vi har fået så mange flotte æg, normalt har vi kun haft 1-2 brugbare æg, og denne gang har vi hele 4 flotte æg

Tusind tak for dine hep, de varmer virkelig meget

Anmeld

12. maj 2013

CroQuis

Wauw!! Sikke nogle flotte æg, og oven i købet også nogle til fryseren 

Anmeld

12. maj 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg har fået lagt 2 flotte æg op i dag, et 8-cellet æg og et 10-cellet æg. Æo gik næsten uden smerter og meget hurtigt. Derudover var der 2 flotte æg til frys

Vi har aldrig prøvet at have så mange gode æg før. Jeg er sikker på at det skyldes min dovne æggestoks indsats denne gang samt mandens forbedrede sædprøve.

Nu skal jeg bare ruge løs og klemme benene sammen indtil bp d. 24. maj

Uhh det var nogle flotte æg krydser alt hvad jeg kan for at bare et af dem sætter sig fast

Anmeld

12. maj 2013

Putomanen

CroQuis skriver:

Wauw!! Sikke nogle flotte æg, og oven i købet også nogle til fryseren 

Ja, det er helt perfekt, kunne ikke være bedre. Jeg havde slet ikke forventet at have æg til fryseren, så det var en positiv meddelelse Så må vi håbe at jeg snart følger efter dig og **Ønskebabyen

Anmeld

12. maj 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Uhh det var nogle flotte æg krydser alt hvad jeg kan for at bare et af dem sætter sig fast

Ja, meget. Om morgenen var begge æg 8-cellede, men den ene nåede at udvikle sig til et 10-cellet, inden jeg fik lagt det op

Tusind tak, jeg håber ogås at jeg snart følger dig

Anmeld

12. maj 2013

Carina:-)

Yay 

Anmeld

12. maj 2013

Putomanen

Carina:-) skriver:

Yay 

Tak

Anmeld

12. maj 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Ja, meget. Om morgenen var begge æg 8-cellede, men den ene nåede at udvikle sig til et 10-cellet, inden jeg fik lagt det op

Tusind tak, jeg håber ogås at jeg snart følger dig

Ej hvor fedt.. Det er næsten ligesom mine. De var 8 og 11 cellet om morgenen og da de blev lagt op kunne de ikke længere tælle cellerne

Er sikker på du følger mig om 14 dage

Anmeld

12. maj 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ej hvor fedt.. Det er næsten ligesom mine. De var 8 og 11 cellet om morgenen og da de blev lagt op kunne de ikke længere tælle cellerne

Er sikker på du følger mig om 14 dage

Ja, jeg håber at det er et godt tegn, at de var så flotte og det ene havde nået at udvikle sig yderligere

Tusind tak, jeg håber Meget at jeg snart følger dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.