Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: juhuuuuu jeg vidste det bare, fantastisk med to så flotte æg og så ekstra bonus i fryseren, hvor må i bare være glad nuSå starter den nervepirrende ventetid, håber ikke den bliver alt for slem for jerjeg krydser alt hvad jeg kan for at der kommer rigtig fantastisk nyt den 24
juhuuuuu jeg vidste det bare, fantastisk med to så flotte æg og så ekstra bonus i fryseren, hvor må i bare være glad nuSå starter den nervepirrende ventetid, håber ikke den bliver alt for slem for jerjeg krydser alt hvad jeg kan for at der kommer rigtig fantastisk nyt den 24
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Jubiii hvor er det bare helt igennem fantastisk ? sikke da en masse flotte æg! Miniputten her er lavet på væsentligt dårligere æg end jeres Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan for at det er guldæg og l får jeres størreste ønske opfyldt
Jubiii hvor er det bare helt igennem fantastisk ? sikke da en masse flotte æg! Miniputten her er lavet på væsentligt dårligere æg end jeres Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan for at det er guldæg og l får jeres størreste ønske opfyldt
Wauw!! Sikke nogle flotte æg, og oven i købet også nogle til fryseren
Putomanen skriver: Jeg har fået lagt 2 flotte æg op i dag, et 8-cellet æg og et 10-cellet æg. Æo gik næsten uden smerter og meget hurtigt. Derudover var der 2 flotte æg til frys Vi har aldrig prøvet at have så mange gode æg før. Jeg er sikker på at det skyldes min dovne æggestoks indsats denne gang samt mandens forbedrede sædprøve. Nu skal jeg bare ruge løs og klemme benene sammen indtil bp d. 24. maj
Jeg har fået lagt 2 flotte æg op i dag, et 8-cellet æg og et 10-cellet æg. Æo gik næsten uden smerter og meget hurtigt. Derudover var der 2 flotte æg til frys Vi har aldrig prøvet at have så mange gode æg før. Jeg er sikker på at det skyldes min dovne æggestoks indsats denne gang samt mandens forbedrede sædprøve. Nu skal jeg bare ruge løs og klemme benene sammen indtil bp d. 24. maj
CroQuis skriver: Wauw!! Sikke nogle flotte æg, og oven i købet også nogle til fryseren
**Ønskebabyen skriver: Uhh det var nogle flotte æg krydser alt hvad jeg kan for at bare et af dem sætter sig fast
Uhh det var nogle flotte æg krydser alt hvad jeg kan for at bare et af dem sætter sig fast
Yay
Carina:-) skriver: Yay
Putomanen skriver: Ja, meget. Om morgenen var begge æg 8-cellede, men den ene nåede at udvikle sig til et 10-cellet, inden jeg fik lagt det op Tusind tak, jeg håber ogås at jeg snart følger dig
Ja, meget. Om morgenen var begge æg 8-cellede, men den ene nåede at udvikle sig til et 10-cellet, inden jeg fik lagt det op Tusind tak, jeg håber ogås at jeg snart følger dig
**Ønskebabyen skriver: Ej hvor fedt.. Det er næsten ligesom mine. De var 8 og 11 cellet om morgenen og da de blev lagt op kunne de ikke længere tælle cellerne Er sikker på du følger mig om 14 dage
Ej hvor fedt.. Det er næsten ligesom mine. De var 8 og 11 cellet om morgenen og da de blev lagt op kunne de ikke længere tælle cellerne Er sikker på du følger mig om 14 dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128