Fantastisk æo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
30 svar
34 synes godt om
12. maj 2013

Putomanen

Jeg har fået lagt 2 flotte æg op i dag, et 8-cellet æg og et 10-cellet æg. Æo gik næsten uden smerter og meget hurtigt. Derudover var der 2 flotte æg til frys

Vi har aldrig prøvet at have så mange gode æg før. Jeg er sikker på at det skyldes min dovne æggestoks indsats denne gang samt mandens forbedrede sædprøve.

Nu skal jeg bare ruge løs og klemme benene sammen indtil bp d. 24. maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

nielsen80

Putomanen skriver:

Jeg har fået lagt 2 flotte æg op i dag, et 8-cellet æg og et 10-cellet æg. Æo gik næsten uden smerter og meget hurtigt. Derudover var der 2 flotte æg til frys

Vi har aldrig prøvet at have så mange gode æg før. Jeg er sikker på at det skyldes min dovne æggestoks indsats denne gang samt mandens forbedrede sædprøve.

Fantastisk opdatering søde....

Hepper så meget på dine æg!!!

Anmeld

12. maj 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Weeeeeehooooooo....  Totalt dejlig Update fra dig.... 

Ha sådan tænkt på dig.. 

Anmeld

12. maj 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

din vej

Anmeld

12. maj 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

juhuuuuu jeg vidste det bare, fantastisk med to så flotte æg og så ekstra bonus i fryseren, hvor må i bare være glad nu
Så starter den nervepirrende ventetid, håber ikke den bliver alt for slem for jer
jeg krydser alt hvad jeg kan for at der kommer rigtig fantastisk nyt den 24

Anmeld

12. maj 2013

tarkoflen

Jubiii hvor er det bare helt igennem fantastisk ? sikke da en masse flotte æg! Miniputten her er lavet på væsentligt dårligere æg end jeres

Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan for at det er guldæg og l får jeres størreste ønske opfyldt

Anmeld

12. maj 2013

tarkoflen

Ej altså det skulle ikke være et ? Men et

Anmeld

12. maj 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Fantastisk opdatering søde....

Hepper så meget på dine æg!!!

Tusind mange gange tak
Det lover i hvert fald rigtig godt

Anmeld

12. maj 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Weeeeeehooooooo....  Totalt dejlig Update fra dig.... 

Ha sådan tænkt på dig.. 

Jeg er også bare så glad for resultatet, det var langt over forventning Så må vi håbe at jeg snart følger i dine fodspor

Anmeld

12. maj 2013

Putomanen

Viventerjer skriver:

din vej

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.