Jer med pco hvilke type prævention bruger i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

jydeinden

Miin'Baby'Mus skriver:

Jeg har heller aldrig mærket spor, men da jeg var oppe for at få en ny recept efter min fødsel måtte jeg pludselig ikke få Gestonette mere  Så nu får jeg Mini-P

hmm hvor mærkeligt hvis du ikke ammede .. for her har aldrig været nogen problemer, men okay jeg fornyer også selv recepterne online og så acceptere de hvis de ved det er noget man har fået før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Miin'Baby'Mus

jydeinden skriver:

hmm hvor mærkeligt hvis du ikke ammede .. for her har aldrig været nogen problemer, men okay jeg fornyer også selv recepterne online og så acceptere de hvis de ved det er noget man har fået før

Han sagde de gav blodpropper, eller det har man fundet ud af, så nu skulle man have nogle andre. 

Men det er nu mig lige meget 

Anmeld

12. maj 2013

simone_jacobsen

Denisep skriver:

Hej kære kvinder

Skal igang med at bruge prævention igen, efter en meget lang periode uden. Og har nu fået af vide at jeg har pco. Er samtidigt også over normal vægt.

Hvilke form for prævention bruger i?
Min læge så helst at jeg ikke brugte andet end kondom men syntes jeg ikke virker så fedt da jeg kun er 23 og det vil sige rigtig mange år med kondom og er hverken jeg eller min partner interesseret i.

Med mindre din læge er 100 % inde i din PCO type, ville jeg ikke tro på noget af det han siger..

Jeg blev tjekket hos en gynækolog og SKULLE tage p-piller og holde pause HVER måned, hvorimodon bedste veninde, som også er PCO ramt, skulle tage p-piller og kun holde pause 2 gange om året.
Vi har begge for meget på sidebenene!

Har du f.eks. samme type PCO som jeg, med for mange mandlige hormoner, er det vigtig at tage p-piller, alternativet er indsprøjtninger med hormoner..

Anmeld

12. maj 2013

jydeinden

Miin'Baby'Mus skriver:

Han sagde de gav blodpropper, eller det har man fundet ud af, så nu skulle man have nogle andre. 

Men det er nu mig lige meget 

det vigtigste er jo også at de virker.. hvilke man bruger og hvorfor er jo et sted irrelevant

Anmeld

12. maj 2013

Pinkrose

simone_jacobsen skriver:

Med mindre din læge er 100 % inde i din PCO type, ville jeg ikke tro på noget af det han siger..

Jeg blev tjekket hos en gynækolog og SKULLE tage p-piller og holde pause HVER måned, hvorimodon bedste veninde, som også er PCO ramt, skulle tage p-piller og kun holde pause 2 gange om året.
Vi har begge for meget på sidebenene!

Har du f.eks. samme type PCO som jeg, med for mange mandlige hormoner, er det vigtig at tage p-piller, alternativet er indsprøjtninger med hormoner..

Tror jeg har det samme type som dig.

Min læge har slet ikke tjekket noget som helst med min pco og virker heller ikke til hun ved noget om det.
Spurgte om jeg ikke sku ha lavet nogle blodprøver for div ting fx insulin resistens, det ku hun ikk svare mig på :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.