Jer med pco hvilke type prævention bruger i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Pinkrose

pcoramt skriver:

Nu er jeg godt nok gravid, men bagefter regner jeg stærkt med p-piller eller spiral..

Okay tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Dorthe1986

Denisep skriver:

Hold 

Ja hun målte det og det var helt normalt ikke for højt eller noget, men er bare møg bange for at
Få blodpropper, lød på hende som om at hun nærmest kunne garantere mig at eg ville få blodpropper

Hold da op! Mine læge sørgede bare for at jeg fik dem med mindst risiko.

Anmeld

11. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Denisep skriver:

Det har du helt ret i, men det ville vel kræve at jeg så sku skifte læge eller ?

Eller spørge en anden læge i dit lægehus 

Anmeld

11. maj 2013

Pinkrose

Miin'Baby'Mus skriver:

Eller spørge en anden læge i dit lægehus 

Der er desværre kun en læge

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

Denisep skriver:

Ja hun målte det og det var helt normalt ikke for højt eller noget, men er bare møg bange for at
Få blodpropper, lød på hende som om at hun nærmest kunne garantere mig at eg ville få blodpropper

hvad er det dog for en omgang vås .. jeg er overvægtig og det ved min læge også godt, men han har aldrig nogensinde frarådet mig p piller, og jeg har nu været på dem i snart 4 år non stop, og mig bekendt har jeg ikke fået en eneste blodprop

Anmeld

11. maj 2013

Pinkrose

jydeinden skriver:

hvad er det dog for en omgang vås .. jeg er overvægtig og det ved min læge også godt, men han har aldrig nogensinde frarådet mig p piller, og jeg har nu været på dem i snart 4 år non stop, og mig bekendt har jeg ikke fået en eneste blodprop

Så kunne det godt være jeg sku tage chancen,
Hun fik bare skræmt mig .
Må jeg spørge hvilke mærke du får ?

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

Denisep skriver:

Så kunne det godt være jeg sku tage chancen,
Hun fik bare skræmt mig .
Må jeg spørge hvilke mærke du får ?

det må du da mener de hedder gestronette, det er en af dem hvor de siger at der skulle være øget risiko men jeg har nu aldrig mærket spor ..men hvis det er findes der så mange på markedet så det er bare at prøve sig frem

Anmeld

11. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

bruger ingen prævention her... men min PCO består også i at mine æg ikke modner så er ikke lige nervøs for at blive gravid uden hjælp

og derudover ville vi gerne have en mere så hvis jeg bliver gravid så tager vi det bare derfra

Men ellers ville vores overvejelse være at jeg blev steriliseret da det jo kan ændres tilbage hvis vi alligevel ombestemte os og ville have en mere senere

Anmeld

12. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Denisep skriver:

Der er desværre kun en læge

Så ville jeg skifte læge 

Anmeld

12. maj 2013

Miin'Baby'Mus

jydeinden skriver:

det må du da mener de hedder gestronette, det er en af dem hvor de siger at der skulle være øget risiko men jeg har nu aldrig mærket spor ..men hvis det er findes der så mange på markedet så det er bare at prøve sig frem

Jeg har heller aldrig mærket spor, men da jeg var oppe for at få en ny recept efter min fødsel måtte jeg pludselig ikke få Gestonette mere  Så nu får jeg Mini-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.