Anonym skriver:
Jeg skriver som ano. da jeg kender folk herinde, og jeg vil ikke udstille nogen.
Min mand har været overvægtig i al den tid vi har været sammen, og jeg kan lide ham som han er, men jeg vil dog rigtig gerne have at han kommer ned på en vægt der er sundheds mæssigt forsvarlig.
Vi har i en længere periode ikke været på vægten pga. mange andre ting i vores liv. Men nu blev vi enige om at det skulle være, også fordi min mand efterhånden er så stor at han har mange gener af det.
Og BUM et chok det var at se hvad han vejer, vi begge regnede med omkring 155 kg eller noget i den stil, men næh nej 171,4 kg vejer han.
Jeg blev så ked af det, irriteret og frustreret 
Det er jo ALT for meget (det ville 155 kg også være). Jeg er så bange for følgesygdomme og alt andet han kan få af gener og men.
Hvad skal jeg/vi gøre? Vi snakker om gastric bypass, personlig træner eller om han bare skal prøve og klare det selv. Jeg tænker bare at hvis det var mig ville jeg ikke kunne hive mig selv igang, for tanken om at det er 60-70 kg han skal smide virker så uoverskuelig. 

Jeg er så ked af det!
Tak for du læste med, jeg ville bare lige ud med det.. Pyh.
Men jeg ved at min venindes mor gik til noget hypnose for at tabe sig og har nu tabt sig så meget at hun kan have begge ben i det ene bukseben på de første par bukser hun købte efter hun begyndte at tabe sig...