forhelvede.. jeg ser nyhederne :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

Albertsen92

-Sigrid- skriver:

Også fødslen? :O

Ja, de føder hjemme jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

TNBC

-Sigrid- skriver:

Jeg mener... Altså, folk VED vel at hun venter sig, så hvis hun ikke siger noget, tror folk vel at der er sket barnet noget :O

De skjuler maven under store trøjer og føder på et toilet eller er andet sted. Der er også nogen der ikke tager så meget på.
Men der er jo også dem der ikke ved de er gravide før de går i fødsel.

Anmeld

11. maj 2013

LilleLene

-Sigrid- skriver:

Også fødslen? :O

i smug også

Anmeld

11. maj 2013

-Sigrid-

Det lyder bare så voldsomt og risikabelt for mig - både at skjule graviditeten og føde uden en jordemoder. Men hvis man ligger barnet i kulden er man vel også syg 

Anmeld

11. maj 2013

TNBC

-Sigrid- skriver:

Det lyder bare så voldsomt og risikabelt for mig - både at skjule graviditeten og føde uden en jordemoder. Men hvis man ligger barnet i kulden er man vel også syg 

Eller pisse bange.
Jeg forsvarer ikke hvad hun gjorde, men hun slog ikke pigen ihjel og hun regnede jo med at pigen blev fundet, hvilket hun også blev.
Man behøver ikke at være syg for at efterlade et barn. Vi kan jo ike sige noget om hvad der er kørt igennem hendes hoved da hun gjorde det. M

Anmeld

11. maj 2013

-Sigrid-

Yurie skriver:

Eller pisse bange.
Jeg forsvarer ikke hvad hun gjorde, men hun slog ikke pigen ihjel og hun regnede jo med at pigen blev fundet, hvilket hun også blev.
Man behøver ikke at være syg for at efterlade et barn. Vi kan jo ike sige noget om hvad der er kørt igennem hendes hoved da hun gjorde det. M

Nej, det er selvfølgelig rigtig nok

Når jeg mente voldsomt mente jeg også at det var risikabelt for moderen, altså at hun kunne forbløde, barnet kunne ligge forkert og de kunne begge dø osv. 

Med syg mente jeg også mentalt, og det kan jo komme og gå, og for mig er angst også en slags sygdom, i hvert fald hvis den er så voldsom som hendes må/kan have været.

Forstår du mig?

Og mit spørgsmål var også mere generelt, altså... Hvis jeg havde født og så pludselig ikke havde min baby mere ved jeg min familie ville reagere ... Min far kørte 40 km fordi jeg ikke tog telefonen i 6 timer i 40+2 

Anmeld

11. maj 2013

TNBC

-Sigrid- skriver:

Nej, det er selvfølgelig rigtig nok

Når jeg mente voldsomt mente jeg også at det var risikabelt for moderen, altså at hun kunne forbløde, barnet kunne ligge forkert og de kunne begge dø osv. 

Med syg mente jeg også mentalt, og det kan jo komme og gå, og for mig er angst også en slags sygdom, i hvert fald hvis den er så voldsom som hendes må/kan have været.

Forstår du mig?

Og mit spørgsmål var også mere generelt, altså... Hvis jeg havde født og så pludselig ikke havde min baby mere ved jeg min familie ville reagere ... Min far kørte 40 km fordi jeg ikke tog telefonen i 6 timer i 40+2 

Jeg forstår dig godt. Men hun kan jo bo alene, og hvis familien ikke ar videt at hun var gravid, siger de jo ikke noget hvis der ikke kommer et barn.
Jeg ved godt at angst også er en sygdom, har den selv. Fik nærmest et hjerteanfald fordi min far ikke svarede på en mail(sad i italien)
Men det er muligt at skjule en hel graviditet.

Anmeld

11. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tænker at disse kvinder er psykiske syge i en eller anden grad eller i hvert fald i gerningsøjeblikket og derfor tvivler jeg på at disse kvinder ville gøre brug af postkasserne. 

Hvorfor afleverer de så ikke deres ba by ved et hus, ringer på og løber væk? Eller går en tur et sted der er befærdet og efterlader barnet der eller noget lignende. 

men det er tanker for egen regning. Jeg har ikke læst om hvilken indflydelse postkasserne har på disse situationer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.