forhelvede.. jeg ser nyhederne :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

2721

Hvor er det tragisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Bshizzle

Hvor gør det ondt at læse folk kan få sig selv til at gøre dette mod en lille Baby 

Enig at man burde indføre sådan en "postkasse" hvor kvinder der ikke ønsker at ha barnet kunne aflever det der. 

Anmeld

9. maj 2013

Gittemor09

det er simpelthen så forfærdeligt...

stakkels mor der må være så frustreret at man må gå til sådanne yderligheder...

men det er positivt at de nu vil indføre babyluger på hospitalerne hvor de anonymt kan indlevere de små....

hvad jeg kunne forstå på overlægens udtalelser ihvertfald...

Anmeld

9. maj 2013

booster_88

Om jeg begriber det, danmark burde for længst have indført de baby klapper. Puha stakkels børn

Og det må da også gøre forfærdeligt ondt på moderen at føle sig tvunget til at efterlade sit barn i en pose, jeg havde bare håbet de i stedet ville ligge dem ind på en kommune, politigård eller lign. Så barnet i det mindste havde en chance, tænk hvis det ikke var blevet opdaget. 

Anmeld

9. maj 2013

Mamalou

Jeg stemmer også for, at mødre anonymt kan indlevere deres babyer, så de små er i sikkerhed og bliver taget hånd om med det samme.

Der må være en mor et sted, der har det helt forfærdeligt dårligt Tænk hvor skidt man må have det, når man er i stand til at efterlade sin nyfødte uskyldige baby på den måde. Man må håbe, at det lille myr kommer et godt sted hen, hvor det vil blive elsket og draget omsorg for og at det aldrig må kende til dets hårde start på livet!

Vh. Louise

Anmeld

9. maj 2013

Tulle28

Ja det er forfærdeligt, jeg ved godt at moderen nok ikke har tænkt klart, men alligevel kan jeg ikke lade være med at blive en lille smule rasende over at man kan finde på at efterlade sådan et lille spædbarn til den visse død I en pose!!
Jeg stemmer helt klart også for "baby-postkasser"!!

Anmeld

9. maj 2013

Muffinmus

Martsbaby skriver:

Ja!

På hvert sygehus burde der være mulighed for at aflevere komplet anonymt, det vil i længden redde mange babyers kostbare liv.

Anmeld

9. maj 2013

LilleLene

Martsbaby skriver:

Sidste eller forrige år skete der noget lignende her i Viborg hvor jeg bor.. Bortset fra, at babyen var død.. Den blev fundet i søndre sø af en der var ude og løbe ÅH det var også bare grimt.. Hvordan kan folk få sig selv til det!? hvis de har et problem med at skulle beholde barnet, så går man da op på nærmeste skadestue og afleverer!

rettelse, det var en der var ude og tage billeder der fandt hende ude i søen :/

men skrækkeligt var det, husker det også ligeså tydeligt

Anmeld

9. maj 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

rettelse, det var en der var ude og tage billeder der fandt hende ude i søen :/

men skrækkeligt var det, husker det også ligeså tydeligt

Nå jeg havde bare hørt at det var en løber :-)

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Martsbaby skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1971523.ece

Det er jo skrækkeligt.. Det gør ondt i mit moderhjerte at høre..
Pigen har det efter sigende godt under omstændighederne!

Jeg hader sådan noget! 

Hvis folk ikke vil have deres børn, jamen så kunne de da i det mindste bortadoptere dem eller gå til kommunen ja hvad ved jeg - men det der der er simpelthen så ... ARGH!! 

Jeg bliver så sur og ked af det på de små børns vejne! 

jeg kan huske før jeg blev gravid hvor jeg gang på gang så sådan nogle artikler og hver eneste gang sagde jeg "hvis i ikke vil have jeres børn så giv dem dog forhelvede til nogen der har kæmpet i flere år for at få dem" 

Det gjorde så ondt at vide at mens vi kæmpede for at få et lille ønskebarn så behandlede folk deres små nyfødte som affald! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.