forhelvede.. jeg ser nyhederne :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

AnthonsMor

kriknu skriver:

Jeg hader sådan noget! 

Hvis folk ikke vil have deres børn, jamen så kunne de da i det mindste bortadoptere dem eller gå til kommunen ja hvad ved jeg - men det der der er simpelthen så ... ARGH!! 

Jeg bliver så sur og ked af det på de små børns vejne! 

jeg kan huske før jeg blev gravid hvor jeg gang på gang så sådan nogle artikler og hver eneste gang sagde jeg "hvis i ikke vil have jeres børn så giv dem dog forhelvede til nogen der har kæmpet i flere år for at få dem" 

Det gjorde så ondt at vide at mens vi kæmpede for at få et lille ønskebarn så behandlede folk deres små nyfødte som affald! 

Ja det er skrækkeligt!
Jeg synes det er godt at de vil til at indføre det der med at man helt anonymt kan aflevere sit barn på bestemte steder, så bliver vi forhåbentlig fri for sådan noget her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

MorDk

10. maj 2013

Elgaard73

LilleLene skriver:

rettelse, det var en der var ude og tage billeder der fandt hende ude i søen :/

men skrækkeligt var det, husker det også ligeså tydeligt

Åhh ja, den "sag" tænker jeg bare stadig tit på... Ved du, hvad der vidre skete..? Fandt man moren ? Fandt man ud af om pigen var dødfødt eller død i søen...? 

Anmeld

10. maj 2013

LilleLene

Elgaard73 skriver:

Åhh ja, den "sag" tænker jeg bare stadig tit på... Ved du, hvad der vidre skete..? Fandt man moren ? Fandt man ud af om pigen var dødfødt eller død i søen...? 

Man har ikke fundet moren, og så vidst jeg huske døde hun i søen

Anmeld

10. maj 2013

-Sigrid-

Hvor er det trist!

Jeg forstår ikke hvordan disse "klapper" ville fungere? Fedt (!) nok med en klap, men hvad gør man så med mødrene? Skal de sige det til sundhedsplejersken, eller hvordan?

Anmeld

10. maj 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

Man har ikke fundet moren, og så vidst jeg huske døde hun i søen

Ja, barnet var dødt da de fandt det.. Var det også en pige?

Anmeld

10. maj 2013

Lille-mor-93

Martsbaby skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1971523.ece

Det er jo skrækkeligt.. Det gør ondt i mit moderhjerte at høre..
Pigen har det efter sigende godt under omstændighederne!

Der kan være flere årsager til at dette sker det har desværre ikke noget at gøre med at man er ondskabsfuld eller noget..Det kan være en fødselsdepri. der gør det - desværre

Der var også dengang med den helt almindelige 20 årige piger der kvalte sit, var det 8 dage gamle barn? fordi hun ikke fik den hjælp hun havde bedt om, hun havde både kæreste og familie, og det gik vidst først op for hende hvad hun havde gjort, da der var kommet ro på

Der kan være SÅ mange grunde

Anmeld

10. maj 2013

AnthonsMor

-Sigrid- skriver:

Hvor er det trist!

Jeg forstår ikke hvordan disse "klapper" ville fungere? Fedt (!) nok med en klap, men hvad gør man så med mødrene? Skal de sige det til sundhedsplejersken, eller hvordan?

Jeg har forstået det sådan, at man bare afleverer babyen og går igen.. Groft sagt ligesom en postkasse..
Jeg er sikker på at de kvinder der kan finde på sådan noget her lider af helveds til.. Enten har de en familie over sig som ikke tolererer det eller måske er det meget unge piger? Men uanset hvad må det virkelig være frygteligt at have det sådan, at man er nødt til at gøre sådan her Stakkels babyer der skal opleve sådan noget

Anmeld

10. maj 2013

AnthonsMor

Lille-mor-93 skriver:

Der kan være flere årsager til at dette sker det har desværre ikke noget at gøre med at man er ondskabsfuld eller noget..Det kan være en fødselsdepri. der gør det - desværre

Der var også dengang med den helt almindelige 20 årige piger der kvalte sit, var det 8 dage gamle barn? fordi hun ikke fik den hjælp hun havde bedt om, hun havde både kæreste og familie, og det gik vidst først op for hende hvad hun havde gjort, da der var kommet ro på

Der kan være SÅ mange grunde

Det er jeg udmærket klar over
Men stadig tragisk! Og på et plan er det også virkelig synd for den her mor som skal leve med det her resten af livet..
Og ja, der kan være et utal af grunde!

Anmeld

10. maj 2013

LilleLene

Martsbaby skriver:

Ja, barnet var dødt da de fandt det.. Var det også en pige?

jeps det var en pige

Stakkels mødre tænker jeg bare tit.... tænk si at være noget så skrækkeligt igennem at man vælger at gøre noget ved sådan en lille skabning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.