Anonym skriver:
Jeg kan også sagtens sætte mig ind i hans sorg.. også selv om vi snakker et menneske på 94 år.
Jeg er bare i tvivl om hvorvidt jeg skal acceptere famliens behov frem for vores datters den ene dag.. Han bliver ved med at sige at dagen jo ikke kommer igen, men som der også skrives så taler vi måske en 3 dage efterfølgende hvor min datter har det dårligt og samtidigt skal i dagpleje.
Familien er ikke forstående.. De mener at det sagtens kan lade sig gøre, og at de vil give hende noget legetøj hun kan lege med, så hun forholder sig nogenlunde i ro.. De er slet ikke til at tale fornuft med, desværre.
Jeg tror desværre ikke at min mand kommer hjem igen lige med det samme, det kender jeg ham godt nok til. Når han er i dette humør er det ikke vores datter eller andre han tænker på, kun ham selv.
Men tak for dit svar 
Jeg syntes bestemt ikke du skal gå på kompromi med jeres datters behov, du har mødt dem halvvejs . Og de må også forstå at det ikk kun er den dag der giver bagslag, det er flere dage efter.
Fra hvor jeg står har jeg svært ved at se hvorfor de ikk kan tage dit tilbud, du har strukket dig langt i forhold til jeres datter. Og sorg eller ej, så burde de alle vide at jeres datter har det svært.
Hvad din hr. mand angår, hmm bum jah så står han i en lidt egoistist situation. Er han slet ikke til at snakke med, for han må jo vide det giver bagslag til jeres datter og jer ?
Anmeld