Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

spj

Min datter fik sin første tand lige et par uger inden hun blev 1 år. Jeg ammede hende stadigvæk på det tidspunkt, så jeg synes det var fint hun ikke havde nogen tænder

Jo senere de får tænder jo bedre, for så skifter de dem også senere

Er spændt på hvornår lillebror får sin første tand. Han er 8 måneder og der er ikke nogen tegn på tænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

spj

Min datter fik sin første tand lige et par uger inden hun blev 1 år. Jeg ammede hende stadigvæk på det tidspunkt, så jeg synes det var fint hun ikke havde nogen tænder

Er spændt på hvornår lillebror får sin første tand. Han er 8 måneder og der er ikke nogen tegn på tænder.

Anmeld

9. maj 2013

Tulle28

Min yngste er 8 mdr og har 4 tænder i undermunden. Hun fik de første 2, da hun var 4,5 mdr.

Anmeld

12. maj 2013

Louise H.

Retter lige til, at Isabella var 13,5 mdr da hun fik sin første tand opdagede den lige mens vi spiste

Anmeld

12. maj 2013

Louise H.

Retter lige til, at Isabella var 13,5 mdr da hun fik sin første tand opdagede den lige mens vi spiste

Anmeld

12. maj 2013

Louise H.

Anmeld

12. maj 2013

sandramor

Melina var 3 halv måned da hun fik de forreste i undermunden.... Hun er nu 13 mdr og har 12 tænder 8 foran og 4 kindtænder

Anmeld

12. maj 2013

sandramor

spj skriver:

Det passer ikke det med at jo senere de får dem jo senere skifter de dem det har intet med hinanden at gøre

Anmeld

12. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Louise :-) skriver:

Har i intet mærket??

Anmeld

12. maj 2013

Louise H.

Frk P. skriver:

Har i intet mærket??

Overhovedet ikke det var helt tilfældigt jeg lige så den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.