Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Isabella var præcis 6 mrd. da de 2 første dukkede op
Isabella var præcis 6 mrd. da de 2 første dukkede op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk P. skriver: Hvornår fik jeres barn sin første tand??Astrid er nu 9 mdr og næsten 14 dage, og hun hat ikke en eneste tand endnu, ingen hvide gummer eller noget .., er ved at være utålmodig :p
Hvornår fik jeres barn sin første tand??Astrid er nu 9 mdr og næsten 14 dage, og hun hat ikke en eneste tand endnu, ingen hvide gummer eller noget .., er ved at være utålmodig :p
Frk P. skriver: Har hun fået flere siden? jeg sys godt snart Astrid må se at producere et par stykker :p
Har hun fået flere siden? jeg sys godt snart Astrid må se at producere et par stykker :p
Hun er nu 2,5 så ja der er kommet en del Jeg tror faktisk de næste 2 kom ved 8-9 mrd - der kom altid 2 af gangen
Frk P. skriver: Ih , det så øv at vente :p hva gør i så med mad? For der er vel en del hun ikke sådan kan tygge uden tænder - tænker friske grønsager og frugter?
Ih , det så øv at vente :p hva gør i så med mad? For der er vel en del hun ikke sådan kan tygge uden tænder - tænker friske grønsager og frugter?
Maise86 skriver: Min søn fik sin første tand da han var 1,5 år gammel
Min søn fik sin første tand da han var 1,5 år gammel
Babymor2010 skriver: Hun er nu 2,5 så ja der er kommet en del Jeg tror faktisk de næste 2 kom ved 8-9 mrd - der kom altid 2 af gangen
Louise :-) skriver: Hun får lov at sutte på det og ellers er grøntsagerne kogte men der er mange ting hun godt kan tygge, selvom tænderne ikke er der. Hendes gummer er ufattelig hårde
Hun får lov at sutte på det og ellers er grøntsagerne kogte men der er mange ting hun godt kan tygge, selvom tænderne ikke er der. Hendes gummer er ufattelig hårde
Frk P. skriver: Astrid kan også sagtens bide et stykker peber over med gummerne, men hun kan ikke mase det i små stykket :/ så ligesom jer, så skal det være most... :/
Astrid kan også sagtens bide et stykker peber over med gummerne, men hun kan ikke mase det i små stykket :/ så ligesom jer, så skal det være most... :/
Frk P. skriver: 6 på én gang?? Shit, det måske også lige hurtigt nok :p nå men så må jeg jo tanke tålmodigheden op igen
6 på én gang?? Shit, det måske også lige hurtigt nok :p nå men så må jeg jo tanke tålmodigheden op igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128