Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Babymor2010 skriver:

Isabella var præcis 6 mrd. da de 2 første dukkede op 

Har hun fået flere siden? jeg sys godt snart Astrid må se at producere et par stykker :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Maise86

Frk P. skriver:

Hvornår fik jeres barn sin første tand??

Astrid er nu 9 mdr og næsten 14 dage, og hun hat ikke en eneste tand endnu, ingen hvide gummer eller noget .., er ved at være utålmodig :p

Min søn fik sin første tand da han var 1,5 år gammel

Anmeld

9. maj 2013

Clisolka

Frk P. skriver:

Har hun fået flere siden? jeg sys godt snart Astrid må se at producere et par stykker :p

Hun er nu 2,5 så ja der er kommet en del  Jeg tror faktisk de næste 2 kom ved 8-9 mrd - der kom altid 2 af gangen 

Anmeld

9. maj 2013

Louise H.

Frk P. skriver:

Ih , det så øv at vente :p hva gør i så med mad? For der er vel en del hun ikke sådan kan tygge uden tænder - tænker friske grønsager og frugter?

Hun får lov at sutte på det og ellers er grøntsagerne kogte men der er mange ting hun godt kan tygge, selvom tænderne ikke er der. Hendes gummer er ufattelig hårde

Anmeld

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Maise86 skriver:

Min søn fik sin første tand da han var 1,5 år gammel

Hold da op! Ja så kan jeg godt se der kan gå lang tid endnu! Hva gjorde i med mad så? Grønsager og frugt?

Anmeld

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Babymor2010 skriver:

Hun er nu 2,5 så ja der er kommet en del  Jeg tror faktisk de næste 2 kom ved 8-9 mrd - der kom altid 2 af gangen 

Håber der kommer 2 af gangen her også så , så går det da lidt hurtigere

Anmeld

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Louise :-) skriver:

Hun får lov at sutte på det og ellers er grøntsagerne kogte men der er mange ting hun godt kan tygge, selvom tænderne ikke er der. Hendes gummer er ufattelig hårde

Astrid kan også sagtens bide et stykker peber over med gummerne, men hun kan ikke mase det i små stykket :/ så ligesom jer, så skal det være most... :/

Anmeld

9. maj 2013

Louise H.

Frk P. skriver:

Astrid kan også sagtens bide et stykker peber over med gummerne, men hun kan ikke mase det i små stykket :/ så ligesom jer, så skal det være most... :/

Det er heller ikke alt Isabella moser. Kunne se i hendes ble at hun f.els havde fået majs i dagplejen i går

Anmeld

9. maj 2013

Babydreams

Lucas fik de første da han var 6 mdr, nu i en alder af 14 mdr. har han 16, de er bare kommet hurtige på ham..

Anmeld

9. maj 2013

l.kjoeller

Frk P. skriver:

6 på én gang?? Shit, det måske også lige hurtigt nok :p nå men så må jeg jo tanke tålmodigheden op igen

ja. men gengigel er helt klart en life saver for både den lille og dig hvis det bliver en hård omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.