Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Louise :-) skriver:

Det er heller ikke alt Isabella moser. Kunne se i hendes ble at hun f.els havde fået majs i dagplejen i går

Hehe det er så lækkert man kan holde øje med den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Rikke Rasmussen skriver:

Lucas fik de første da han var 6 mdr, nu i en alder af 14 mdr. har han 16, de er bare kommet hurtige på ham..

16?? Vildt!! Har han så mærket hver gang der er kommet en?

Anmeld

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

l.kjoeller skriver:

ja. men gengigel er helt klart en life saver for både den lille og dig hvis det bliver en hård omgang

Tak for rådet, er det håndkøb?

Anmeld

9. maj 2013

Louise H.

Frk P. skriver:

Hehe det er så lækkert man kan holde øje med den slags

Totalt

Anmeld

9. maj 2013

Mettefpigen

Lukas var lidt over 10 måneder.... Haha men man skal ikk ligefrem ønske sig dem ;-)

Anmeld

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Louise :-) skriver:

Totalt

Anmeld

9. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Mettefpigen skriver:

Lukas var lidt over 10 måneder.... Haha men man skal ikk ligefrem ønske sig dem ;-)

Jeg sys bare det er ved at være tiden men det kan være det er nemmere for os alle hvis de ikke er der

Anmeld

9. maj 2013

Aabye

Min dreng fik 2 på en gang da han var 4 mdr :s Han har ikke fået flere siden og er 6 mdr gammel nu. 

Min store dreng fik hans den første da han var 5 mdr.. Han er 2 år nu og har alle hans mælketænder

Anmeld

9. maj 2013

Frk.S

Freja var 3,5 måned da hun fik sine første 2 tænder. 

Det er jo ekstremt tidligt.... men hendes far fik også tænder så tidligt. Der fulgte ret hurtigt flere tænder og kort efter havde hun 8 stk.

Så du kan jo se det er meget forskelligt. De skal nok komme. 

Anmeld

9. maj 2013

Maise86

Frk P. skriver:

Hold da op! Ja så kan jeg godt se der kan gå lang tid endnu! Hva gjorde i med mad så? Grønsager og frugt?

Jamen han var super sej og spiste egentlig fint bare med gummerne da han nåede en vis alder både små stykker æble og sådan. Han fik dig primært blød mad som var nemmest for ham at håndtere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.