Hva' så.. Eva med den flade mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

wamse

Tillykke med det Eva, glæder mig da til at du viser billeder af det færdige resultat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Honningblomst

bette skriver:

hvor har de så skåret i dig henne?? mht af fjernelse af løs hud?

De har skåret et stykke af under navlen, 20/25 cm bredt og så fjernet 8/10 cm nedad...så nu er maven fin og flad..og uden strækmærker..
Knus Eva..

Anmeld

3. juli 2009

Honningblomst

Ihhhh, altså...så fik jeg fjernet dræn(føj det er ikke rart) og forbinding, nu er der kun plaster på...stingene fra fedtsugning skal fjernes efter 10 dage og de andre efter 3 uger.,...men HOLD DA OP!!! det er blevet flot.-...det ser helt naturligt ud og ikke sådan udspilet, bare en fin blød mave, uden den der bule, uden strækmærker og uden løs hud...det er helt vildt...og så flot allerede.
Min kirurg sagde at fedtsugningen var det meget normalt at man ikke kunne se resultat af endnu, da der er væske der hvor der før var fed...men jeg kan allerede se en forskel så det tegner virkelig godt.
Nå, men ville lige opdatere....og jeg har det så godt, i morgen tager jeg til Bornholm og jeg kan stort set gå helt normalt nu.....weee....hvor er jeg glad.
Knus til alle..
Eva...

Anmeld

3. juli 2009

Englebisse

Eva skriver:

Ihhhh, altså...så fik jeg fjernet dræn(føj det er ikke rart) og forbinding, nu er der kun plaster på...stingene fra fedtsugning skal fjernes efter 10 dage og de andre efter 3 uger.,...men HOLD DA OP!!! det er blevet flot.-...det ser helt naturligt ud og ikke sådan udspilet, bare en fin blød mave, uden den der bule, uden strækmærker og uden løs hud...det er helt vildt...og så flot allerede.
Min kirurg sagde at fedtsugningen var det meget normalt at man ikke kunne se resultat af endnu, da der er væske der hvor der før var fed...men jeg kan allerede se en forskel så det tegner virkelig godt.
Nå, men ville lige opdatere....og jeg har det så godt, i morgen tager jeg til Bornholm og jeg kan stort set gå helt normalt nu.....weee....hvor er jeg glad.
Knus til alle..
Eva...

Ville bare  lige sige tillykke med det fine resultat. Det er dejligt for dig, at det er gået så godt som det er :-)
God tur til Bornholm...

Anmeld

5. november 2010

MoniqueMadsen

Godt gået  . Jeg overvejer selv en fedtsugning. Nu er der gået over et år siden, du fik din fedtsugning. Jeg er spændt på at høre om din mave stadigvæk er flad. Jeg læste i denne fremragende artikel http://www.sundhedslex.dk/fedtsugning.htm at fedtsugning kun er behandling af symptomerne. Dvs. årsagen overflødig fedt behandles ikke ved fedtsugning. Har du formået at holde en sund livsstil med motion og sund mad? Jeg er ikke selv særlig sportslig og jeg elsker søde sager, så jeg er bange for, at jeg ikke vil få noget ud af en fedt sugning i det lange løb.

Glæder mig til at få en opdatering. Håber, at du stadigvæk er flot og slank .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.