Hej I søde piger...
Jeg ligger her i min alt for varme seng med en compueter helt oppe i hovedet næsten..så ikke den rører min mave...avs...jeg har også et fint lille dræn her ien pose som skal ud fredag.
Jeg har ikke ondt og ikke haft det, kun lige når jeg skal op, præcis som da jeg havde fået ks.
Jeg kom jo ind og blev tegnet på og fik taget billeder af maven og så så hun lige min yder lår som bulede ikke så pænt så det bestemte vi også at gøre, så helheden blev pæn...dog glemte hun lige at sige at jeg i 3måneder!!! skal gå med lange elastikbukser...dag og nat..hmm..men jeg fik lår suget til halv pris.
Så der blev fjernet 250 g maveskind og et kilo fedt på¨yderlår, mave, hofte og taljen, som nu er blevet mere smal.
Det er svært at se noget endnu...mine lør kan jeg se men det andet er jo mast inde og lidt ømt...
Men ikke noget at være nervøs for, så jer der overvejer bare igang...smiler-23500kr for maven og 3500kr for indlæggelse og danmark betaler 23000kr...fedtsugnig kom udover, men det var jo bare lige for at rette lidt op..
knus Eva..med flad mave...og bundløse bukser-griner
Anmeld