Hva' så.. Eva med den flade mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

ivfmarie

Hvordan er det gået??

Jeg er bare så spændt på at se hvordan det kommer til at se ud.. Hvis det bliver godt - SÅ VIL JEG OSSE!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Diana...

Uha jeg har os godt tænkt på det flere gange   Lad os høre lad os høre og se 

Anmeld

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
HVAD?!... Var det idag?...

Mega nysgerrig man bliver nu!!!

Anmeld

1. juli 2009

Tynen

Gud ja, det er jo allerede blevet lavet!

Håber du laver et dunkflex snarest.. Jeg skal nok joine dig, hvis det er

Anmeld

1. juli 2009

Henriette72

Uhh er spændt på at høre hvordan det er gået

Anmeld

1. juli 2009

Pia.

Det var i går Eva blev opereret... Og da jeg skrev sammen med hende i går, var det bare gået så fint og hun havde faktisk slet ikke så ondt som hun havde frygtet....
Hun kommer hjem i dag og jeg er sikker på hun har en masse at skrive, den smukke Eva med den ekstra flade mave...

Knus Pia.

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Hej I søde piger...
Jeg ligger her i min alt for varme seng med en compueter helt oppe i hovedet næsten..så ikke den rører min mave...avs...jeg har også et fint lille dræn her ien pose som skal ud fredag.
Jeg har ikke ondt og ikke haft det, kun lige når jeg skal op, præcis som da jeg havde fået ks.
Jeg kom jo ind og blev tegnet på og fik taget billeder af maven og så så hun lige min yder lår som bulede ikke så pænt så det bestemte vi også at gøre, så helheden blev pæn...dog glemte hun lige at sige at jeg i 3måneder!!! skal gå med lange elastikbukser...dag og nat..hmm..men jeg fik lår suget til halv pris.
Så der blev fjernet 250 g maveskind og et kilo fedt på¨yderlår, mave, hofte og taljen, som nu er blevet mere smal.
Det er svært at se noget endnu...mine lør kan jeg se men det andet er jo mast inde og lidt ømt...
Men ikke noget at være nervøs for, så jer der overvejer bare igang...smiler-23500kr for maven og 3500kr for indlæggelse og danmark betaler 23000kr...fedtsugnig kom udover, men det var jo bare lige for at rette lidt op..
knus Eva..med flad mave...og bundløse bukser-griner

Anmeld

1. juli 2009

Miamaja

Eva skriver:

Hej I søde piger...
Jeg ligger her i min alt for varme seng med en compueter helt oppe i hovedet næsten..så ikke den rører min mave...avs...jeg har også et fint lille dræn her ien pose som skal ud fredag.
Jeg har ikke ondt og ikke haft det, kun lige når jeg skal op, præcis som da jeg havde fået ks.
Jeg kom jo ind og blev tegnet på og fik taget billeder af maven og så så hun lige min yder lår som bulede ikke så pænt så det bestemte vi også at gøre, så helheden blev pæn...dog glemte hun lige at sige at jeg i 3måneder!!! skal gå med lange elastikbukser...dag og nat..hmm..men jeg fik lår suget til halv pris.
Så der blev fjernet 250 g maveskind og et kilo fedt på¨yderlår, mave, hofte og taljen, som nu er blevet mere smal.
Det er svært at se noget endnu...mine lør kan jeg se men det andet er jo mast inde og lidt ømt...
Men ikke noget at være nervøs for, så jer der overvejer bare igang...smiler-23500kr for maven og 3500kr for indlæggelse og danmark betaler 23000kr...fedtsugnig kom udover, men det var jo bare lige for at rette lidt op..
knus Eva..med flad mave...og bundløse bukser-griner

dejligt at hore det gik godt og tillykke med det. det er ikke nemt at skulle gaa med de bukser hele sommer enmen pyt. saa kan du se frem til resultatet om et par maaneder.

jeg er bare super bange for de der farlige fedtsugninger. der er jo en del der dor af det

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

dejligt at hore det gik godt og tillykke med det. det er ikke nemt at skulle gaa med de bukser hele sommer enmen pyt. saa kan du se frem til resultatet om et par maaneder.

jeg er bare super bange for de der farlige fedtsugninger. der er jo en del der dor af det

Så er det da fordi du ikke har sat dig ind i det...ingen dør af fedtsugninger når de bruges rigtigt...altså til at fjerne det fedt der ligger dybt og som ikke kan trænes væk..fedtsugning må ikke bruges som en let kur, det er kun for at rette ens krop til med...feks mine lår.
Under et kilo fedt er jo intet-smiler- så der er nu ingen der dør af det, når det bruges som det er tiltænkt, præcis som alt andet...og for pokker det har pyntet på mine lår..
Knus Eva..og tak..

Anmeld

1. juli 2009

Miamaja

Eva skriver:

Så er det da fordi du ikke har sat dig ind i det...ingen dør af fedtsugninger når de bruges rigtigt...altså til at fjerne det fedt der ligger dybt og som ikke kan trænes væk..fedtsugning må ikke bruges som en let kur, det er kun for at rette ens krop til med...feks mine lår.
Under et kilo fedt er jo intet-smiler- så der er nu ingen der dør af det, når det bruges som det er tiltænkt, præcis som alt andet...og for pokker det har pyntet på mine lår..
Knus Eva..og tak..

hmm ja. det kan sikkert godt vaere. hvis jeg nogensinde skulle under kniven ville jeg tage til danmark og ikke i usa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.