Hva' så.. Eva med den flade mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

hmm ja. det kan sikkert godt vaere. hvis jeg nogensinde skulle under kniven ville jeg tage til danmark og ikke i usa.

Det tror jeg er fornuftigt at gøre...vi har vidst et lidt andet og mere afdæmpet forhold til plastikkirurgi herhjemme...og så er de jo endda ikke alle lige gode..jeg har undersøgt så meget inden alt det her, så jeg fik det bedste af det bedste...desværre ikke det billigste-smiler- men når de skal rode ved mig, så skal det sørme også blive pænt bagefter..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Mira0911

Dejligt at høre det gik godt... og tillykke med det... Det må være en lettelse...

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Dejligt at høre det gik godt... og tillykke med det... Det må være en lettelse...

Tak-smiler- ja, nu skal de næste måneder så lige overleves, men det går jo nok...nu er jeg igang i hvert fald..
Knus..

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Eva skriver:

Tak-smiler- ja, nu skal de næste måneder så lige overleves, men det går jo nok...nu er jeg igang i hvert fald..
Knus..

Selvfølgelig skal det nok gå... Smider du billeder på engang?

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Selvfølgelig skal det nok gå... Smider du billeder på engang?

Dét kan du være helt sikker på jeg nok skal gøre-smiler- lige så snart jeg må tage de her møgbukser af...
Knus..

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Eva skriver:

Dét kan du være helt sikker på jeg nok skal gøre-smiler- lige så snart jeg må tage de her møgbukser af...
Knus..

Lyder super godt... Glæder mig til at se det...

Anmeld

1. juli 2009

Miamaja

Eva skriver:

Det tror jeg er fornuftigt at gøre...vi har vidst et lidt andet og mere afdæmpet forhold til plastikkirurgi herhjemme...og så er de jo endda ikke alle lige gode..jeg har undersøgt så meget inden alt det her, så jeg fik det bedste af det bedste...desværre ikke det billigste-smiler- men når de skal rode ved mig, så skal det sørme også blive pænt bagefter..
Knus..

ja, de danske laegere har en meget bedre laegeuddannelse end de amerikanske.  jeg tror alle ved det danske uddannelses system indenfor sundhed er blandt det bedste paa verdensplan.

desuden er plastikkirugi en storre pengemaskine herovre saa jeg er mere skeptisk ved de amerikanske laeger og deres moral hmm

Anmeld

1. juli 2009

bette

hvor har de så skåret i dig henne?? mht af fjernelse af løs hud?

Anmeld

1. juli 2009

Nanna1985

Dejligt at alt er gået godt og at det er blevet flot  Glæder mig super meget til at se billeder

Anmeld

1. juli 2009

Tina2

Hej Eva:-) Dejligt at høre det er gået godt, og super fedt du lige kunne få lårene med også:-)))))

Uhhh, jeg føler med dig med de elastikbukser!!!!!!!!!!!! Har jo selv gået med dem, da jeg fik fedtsuget inder- og yderlår og det var også 7 uger.......
Men man vænner sig nu til dem, dog var det ikke midt sommer jeg fik det lavet......

Men jeg synes også bare det har pyntet helt fantastisk på mine lår :-) Fik det lavet i 2002......

God bedring til dig, glæder mig til at se billeder når du er klar til det (hvis vi må) :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.