Til overs - afsteming...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Bom

Vi er to voksne og vi bruger max 1500 i måneden, (og vi er rygere begge to) Resten sparer vi op til ferie eller hurtig afvikling af vores lån på huset..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

ivfmarie

Mini-Terp skriver:

Vi er to voksne og vi bruger max 1500 i måneden, (og vi er rygere begge to) Resten sparer vi op til ferie eller hurtig afvikling af vores lån på huset..

Er ryge så det eneste I gør? Der er sgu da ikke råd til både mad og smøger til to mennesker i 1500 kr? Det er vel knap nok en pakke til jer hver dagligt.. Hvad tørrer I så måsen med efter toiletbesøg? Og hvad nu når tante rød er på besøg - det koster da også?

Marie - MÅ eje opskriften hvis man kan leve for 1500 om måneden . TO mennesker!

Anmeld

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ivfmarie skriver:

Er ryge så det eneste I gør? Der er sgu da ikke råd til både mad og smøger til to mennesker i 1500 kr? Det er vel knap nok en pakke til jer hver dagligt.. Hvad tørrer I så måsen med efter toiletbesøg? Og hvad nu når tante rød er på besøg - det koster da også?

Ja specielt når de begge to ryger... Det er ret vildt! 

Jeg kunne godt leve for under 1000 kr, da jeg lige var flyttet hjemmefra  Men da var jeg alene og ung og boede i kbh, hvor jeg kunne cykle til alt.

Anmeld

1. juli 2009

Dansker i England

Zafir skriver:

Vi har lige over 40.000 kr om måneden udbetalt... Men det er jo laaaaaaaangt fra alle der har det. Det betyder at man ikke kan vælge job efter hjertet, hvis man skal gå efter de satser... mmm...

Men derfor finder jeg også denne afstemning super interessant. For det viser jo det sande billede og ikke et eller andet billede af, hvad bankerne stiller op i en krise tid.

Ved godt at det er yderst begrænset repræsentation af danskerne, men jeg syntes det er super interessant, fordi der er så mange forskellige typer af mødre herinde

Meget interessant at se at 88% af dem, der har stemt, ville blive klasificeret som "røde bankkunder" - eller ligefrem fattige. Det er selvfølgelig ikke til at se, hvor mange, der lever i et parforhold, og hvor mange, der har børn, men det ser da ut somom at de fleste ville have svært ved at opfylde kravene til at få bedre vilkår i banken eller skifte bank

Anmeld

1. juli 2009

Muffinmus

Hm..Vi får vist 25.000 udbetalt i alt til sammen.og med hus og 2 biler er der da ikke så meget til overs.....
Slet ikke 13.000
Og med den store procentdel der har svaret at de har over 10.000-15.000 til overs..JA, kan kun sige de er meget højt lønnede i forhold til os i hvert fald...og må enten sidde højt på pinden eller på på Sjælland

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Jeg kan sørme godt forstå bankerne passer på i disse tider og jeg kan slet ikke forstå man kan klare sig for feks 5000kr, men ville ønske jeg kunne...smiler
Hvis begge tjener penge og stadig har et meget lille rådighedsbeløb så må man da have sat sig meget hårdt, for hårdt+
Jeg er ikke rød kunde kan jeg se....
Knus Eva..

Anmeld

1. juli 2009

Disney79

Vi lever som det er lige nu for 17000kr om måneden med en husleje på 6400kr vi har kun en indtægt til os tre og det går lige.. Tror det bliver værre når vi får den bette ny

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Det ville jeg altså heller ikke kunne..nu ryger jeg heldigvis ikke, men fugt og grønt alene til mig ville da koste mere end 1500kr..
Knus Eva...som vægter sund og nærende mad meget højt...

Anmeld

1. juli 2009

frk Jensen

Vi er 1 voksen og 1 barn og vi har 5600 kr til os selv om måneden, når alt er betalt.
Jeg er på barselsdagpenge, og som enlig mor synes jeg ikke at vi mangler noget.
Jeg har valgt at der ikke skal spares på noget af hensyn med mad. Det skal være sundt og nærende og vi SKAL have grøntsager hver dag.

knus..

Anmeld

1. juli 2009

Hunhesten

Ja jeg er jo lige som sidst overrasket over hvor stor forskel der er.
Er klart at man alene har en del færre penge til rådighed, men at der alligevel er så stort et spring er vildt.

Den ene løn dækker samtlige udgifter og den anden er til forbrug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.