Anonym skriver:
Det er kun taget i betragtning sf deres udgifter.. Hus og to biler
kunne aldrig finde på at nedgøre det punkt, men for at sætte det op imod fx min su som er den samme indtægt (inkl. Su lån)
Som jeg ser det, gør man tingene forskelligt, her har vi også en husholdning, og selvom jeg ikke bidrager (godt nok ledig fleksioner pt i afklaring om pension) så bidrager jeg feks med andre ting. Tænker dine svigerforældre også gør noget lignende. Selvfølgelig skal svigermor ikke blande sig i din udd. Det er jo kun dejligt du tager udd. Omvendt er måden de gør tingene på jo irrelevant for hendes kommentarer, da det jo ikke retfærdiggjorde eller gjorde dem ok, om hun så var Einstein eller Mærsk
Jeg har haft en periode væk fra min biologiske far og papmor pga netop gnidninger, især mellem min papmor og jeg, og jeg fik sagt gevaldigt fra, og vi fik en pause fra hinanden, det hjalp. Måske det virkelig hjælper at sætte stolen for døren og være meget klar i udmeldingen om hvad du vil finde dig i, og lade nogle ting prelle af. Vælge sine kampe.
Ang min egen svigermor har det hjulpet mig at finde ud af hvilket slags menneske hun er, og hver gang noget opstår snakker jeg med min mand om det med det samme, og det har gjort stor forskel her

måske noget kan hjælpe dig
Anmeld