M (: skriver:
Har du prøvet at hjælpe hende til at falde i søvn ved at lægge en stofble over hendes øjne? Det virker på mirakuløs vis herhjemme, og mener også at det var ved 5-ugers tigerspringet vi begyndte på det.. Det virer som om verden pludselig er blevet alt for stor og spændende og han skal have lidt hjælp til at lukke den ude.. Så vi svøber ham stramt, så han ikke vækker sig selv med baskende arme og lægger en stofble over øjnene, så verden bliver maks kedelig.. Hvis vi putter ham på den måde så snart han viser de første tegn på træhed skal jeg bare lægge ham og bum så sover han. Putter jeg ham derimod en halv time for sent er det UMULIGT at få ham til at sove uden at skulle holdes stramt og vugges.. Måske det også kan hjælpe hos jer?
Ja den med stofbleen bruger vi også og det hjælper meget men ja problemet er netop at hun ligger og basker og sparker med armene. Vi har ikk gjort så meget i at svøbe hende også ligge hende da hun bliver helt våd af sved, men vi pakker hende i dynen når vi går rundt og vugger hende i søvn men kunne godt være vi skal prøve det andet også bruge et tæppe.. om aftenen syntes jeg hun generelt virker over træt hele tiden og er svært at få ned..
Anmeld