5 ugers tigerspring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

1990h

M (: skriver:

Har du prøvet at hjælpe hende til at falde i søvn ved at lægge en stofble over hendes øjne? Det virker på mirakuløs vis herhjemme, og mener også at det var ved 5-ugers tigerspringet vi begyndte på det.. Det virer som om verden pludselig er blevet alt for stor og spændende og han skal have lidt hjælp til at lukke den ude.. Så vi svøber ham stramt, så han ikke vækker sig selv med baskende arme og lægger en stofble over øjnene, så verden bliver maks kedelig.. Hvis vi putter ham på den måde så snart han viser de første tegn på træhed skal jeg bare lægge ham og bum så sover han. Putter jeg ham derimod en halv time for sent er det UMULIGT at få ham til at sove uden at skulle holdes stramt og vugges.. Måske det også kan hjælpe hos jer?

Ja den med stofbleen bruger vi også og det hjælper meget men ja problemet er netop at hun ligger og basker og sparker med armene. Vi har ikk gjort så meget i at svøbe hende også ligge hende da hun bliver helt våd af sved, men vi pakker hende i dynen når vi går rundt og vugger hende i søvn men kunne godt være vi skal prøve det andet også bruge et tæppe.. om aftenen syntes jeg hun generelt virker over træt hele tiden og er svært at få ned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Ja den med stofbleen bruger vi også og det hjælper meget men ja problemet er netop at hun ligger og basker og sparker med armene. Vi har ikk gjort så meget i at svøbe hende også ligge hende da hun bliver helt våd af sved, men vi pakker hende i dynen når vi går rundt og vugger hende i søvn men kunne godt være vi skal prøve det andet også bruge et tæppe.. om aftenen syntes jeg hun generelt virker over træt hele tiden og er svært at få ned..

Du kan evt. svøbe hende i et dynebetræk og lægge dynen løst over hende, hvis hun er et meget varmt barn.. ?

Anmeld

29. maj 2013

1990h

Du kan evt. svøbe hende i et dynebetræk og lægge dynen løst over hende, hvis hun er et meget varmt barn.. ?

Det var en god ide. Har forsøgt mig til aften med at svøbe da hun havde spist men det ikk lykkedes endnu hun er både svøbt og fået stofble for øjnene og bliver vugget og intet virker endnu..øv. må blive ved og prøve

Anmeld

29. maj 2013

1990h

Det var en god ide. Har forsøgt mig til aften med at svøbe da hun havde spist men det ikk lykkedes endnu hun er både svøbt og fået stofble for øjnene og bliver vugget og intet virker endnu..øv. må blive ved og prøve

Anmeld

29. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Håber snart det vender.. 

Anmeld

29. maj 2013

1990h

GuHuner

Håber snart det vender.. 

Hun er faldet i søvn og da hun sov dybt lagde jeg hende fra mig og hun er ikk vågnet endnu så det fint. Det gik hurtigere end i går der blev den 00.30 inden hun sov.. så håber jeg hun falder hurtigt i søvn senere når hun vågner for at spise

Anmeld

29. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Hun er faldet i søvn og da hun sov dybt lagde jeg hende fra mig og hun er ikk vågnet endnu så det fint. Det gik hurtigere end i går der blev den 00.30 inden hun sov.. så håber jeg hun falder hurtigt i søvn senere når hun vågner for at spise

Måske det er ved at lette? (7, 9, 13) 

Anmeld

30. maj 2013

1990h

Måske det er ved at lette? (7, 9, 13) 

det håber vi på i aften genoptager vi i hvert fald triumfen hun spiste jo i går omkring halv ni. sov først ved en ti tiden +/- og vågnede først kl. 02.00 deejligt

Anmeld

30. maj 2013

DitteFisk

Janne T. skriver:

Hej piger. Hvordan reagerede jeres bebser på 5 ugers tigerspringet?

James er 5 uger fra termin i overmorgen og er midt i det første spring. Og argh :-D Han vil være tæt på os konstant, og det er som udgangspunkt også i orden, det er bare svært når man også har Rose. Bruger strækvikle, men alle de der bæreudgører er altså også lidt varme pt.

Plus det kun er mor Der dur. Det er nok mest det der er irriterende. Fx i aften skal jeg virkelig have lavet den madplan og indkøbsliste, men hvis James kommer til L så skriger han bare selvom det er hud mod hud.

Nå, det er ikke fordi jeg har brug for råd. Skulle vist bare brokke mig og høre hvordan i har oplevet det. Om ikke andet er det da rart at føle sig elsket :p

Tror viggas kom for et par uger siden hvor hun var 6 uger.. der spiste hun bare konstant!! 

Anmeld

30. maj 2013

M (:

1990h skriver:

det håber vi på i aften genoptager vi i hvert fald triumfen hun spiste jo i går omkring halv ni. sov først ved en ti tiden +/- og vågnede først kl. 02.00 deejligt

Fedt at det begynder at vende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.