5 ugers tigerspring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.984 visninger
41 svar
0 synes godt om
6. maj 2013

StudPsyk

Hej piger. Hvordan reagerede jeres bebser på 5 ugers tigerspringet?

James er 5 uger fra termin i overmorgen og er midt i det første spring. Og argh :-D Han vil være tæt på os konstant, og det er som udgangspunkt også i orden, det er bare svært når man også har Rose. Bruger strækvikle, men alle de der bæreudgører er altså også lidt varme pt.

Plus det kun er mor Der dur. Det er nok mest det der er irriterende. Fx i aften skal jeg virkelig have lavet den madplan og indkøbsliste, men hvis James kommer til L så skriger han bare selvom det er hud mod hud.

Nå, det er ikke fordi jeg har brug for råd. Skulle vist bare brokke mig og høre hvordan i har oplevet det. Om ikke andet er det da rart at føle sig elsket :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

M (:

Janne T. skriver:

James er 5 uger fra termin i overmorgen og er midt i det første spring. Og argh :-D Han vil være tæt på os konstant, og det er som udgangspunkt også i orden, det er bare svært når man også har Rose. Bruger strækvikle, men alle de der bæreudgører er altså også lidt varme pt.

Plus det kun er mor Der dur. Det er nok mest det der er irriterende. Fx i aften skal jeg virkelig have lavet den madplan og indkøbsliste, men hvis James kommer til L så skriger han bare selvom det er hud mod hud.

Nå, det er ikke fordi jeg har brug for råd. Skulle vist bare brokke mig og høre hvordan i har oplevet det. Om ikke andet er det da rart at føle sig elsket :p

Her var det en god blanding af appetitspring og en baby, som ikke kunne finde ud af at falde i søvn selv (hvilket han normalt er sk*de god til) og når han så endelig faldt i søvn var det kun i 45 min af gangen..

Anmeld

6. maj 2013

StudPsyk

M (: skriver:

Her var det en god blanding af appetitspring og en baby, som ikke kunne finde ud af at falde i søvn selv (hvilket han normalt er sk*de god til) og når han så endelig faldt i søvn var det kun i 45 min af gangen..

Uha ja, her dyrker vi heller ikke rigtig det med søvn! Joh, om natten er han heldigvis stadig ok, men der sover han jo også op af mig  

Anmeld

6. maj 2013

M (:

Janne T. skriver:

Uha ja, her dyrker vi heller ikke rigtig det med søvn! Joh, om natten er han heldigvis stadig ok, men der sover han jo også op af mig  

Jeg har heldigvis fået min glade baby tilbage (når vi ser bort fra ammeproblemer), men de dage med tiger spring sov han heller ikke sit vanlige stræk fra 22-03.. Gaaaab, så bliver mor her træt! 

Anmeld

6. maj 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Anemone boede på min arm til vi gik i seng kl 19, og så sov tigeren i hende til næste dag med 2-3 amninger.

Hun var total tryghedsnarkoman til hun havde overstået 8 ugers springet, først der kunne jeg putte hende udenfor i barnevognen.

Anmeld

27. maj 2013

1990h

hvor længe varede hjaltes tigerspring?

kunne han kun falde i søvn i arm..

vi er igang her hjemme

Anmeld

27. maj 2013

M (:

1990h skriver:

hvor længe varede hjaltes tigerspring?

kunne han kun falde i søvn i arm..

vi er igang her hjemme

Han ville helst falde i søvn på armen/Andreas bryst, normalt skal han bare lægges i liften og så sover han.. Jeg tror det varede 3-4 døgn (inkl. appetitspring)..

Anmeld

27. maj 2013

1990h

Han ville helst falde i søvn på armen/Andreas bryst, normalt skal han bare lægges i liften og så sover han.. Jeg tror det varede 3-4 døgn (inkl. appetitspring)..

sådan er det også her hjemme..dog virker kæresten ikke..

hver aften er et cirkus her hjemme..hun gider ikke tage sut. og tror hun er sulten hele tiden og bliver sur og river sig af patten osv osv..sådan fortsætter det hele aftenen til langt ud på natten..halv tre i nat. man når lige at få vugget hende i søvn så starter det forfra...det 3-4 dag nu ingen ændring

Anmeld

27. maj 2013

1990h

Janne T. skriver:

Hvor længe varede jeres?

Anmeld

28. maj 2013

M (:

1990h skriver:

sådan er det også her hjemme..dog virker kæresten ikke..

hver aften er et cirkus her hjemme..hun gider ikke tage sut. og tror hun er sulten hele tiden og bliver sur og river sig af patten osv osv..sådan fortsætter det hele aftenen til langt ud på natten..halv tre i nat. man når lige at få vugget hende i søvn så starter det forfra...det 3-4 dag nu ingen ændring

Her blev han også sur, hvis han kom til andre end mor (til nøds far).. Suk, det er smadder hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.