5 ugers tigerspring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

1990h

M (: skriver:

Her blev han også sur, hvis han kom til andre end mor (til nøds far).. Suk, det er smadder hårdt!

Ja det er det virkelig.

Ida ville gerne sove hele dagen . Men hver gang hun så er vågen er hun mega pylret og sur. Hun er faktisk sur alt hendes vågen tid for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

1990h

Her blev han også sur, hvis han kom til andre end mor (til nøds far).. Suk, det er smadder hårdt!

Ja det er det virkelig.

Ida ville gerne sove hele dagen . Men hver gang hun så er vågen er hun mega pylret og sur. Hun er faktisk sur alt hendes vågen tid for tiden

Anmeld

28. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Ja det er det virkelig.

Kan trøste med at det er en periode, og inden længe kommer din glade lille pige tilbage (med nye færdigheder) og så er alt glemt!

Anmeld

28. maj 2013

Muhmi

Vi oplever ikke tigerspring.. Rune har nogle dage hvor han er i super humør og andre dage hvor han er lidt trist ligesom alle os andre.. Men ikke tigerspring.. Troede det var det der var med Silas dengang med ham, men nej, det kan jeg godt se nu at det ikke var, der er bare nogle dage der er bedre end de få dage der er knap så sjove

Anmeld

28. maj 2013

1990h

Kan trøste med at det er en periode, og inden længe kommer din glade lille pige tilbage (med nye færdigheder) og så er alt glemt!

Årh håber du har ret..tror snart det her har varet en uge..

Anmeld

28. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Årh håber du har ret..tror snart det her har varet en uge..

Det er jeg slet ikke i tvivl om..

Anmeld

29. maj 2013

1990h

Det er jeg slet ikke i tvivl om..

Ja aftenerne er bare en kamp i dag har vi brugt tre timer på at få hende til og sove og hun bliver mere og mere overtræt og ked

Anmeld

29. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Ja aftenerne er bare en kamp i dag har vi brugt tre timer på at få hende til og sove og hun bliver mere og mere overtræt og ked

Hold da op..  Og så er hun vel nærmest sulten igen inden hun har nået at sove..

Anmeld

29. maj 2013

1990h

Hold da op..  Og så er hun vel nærmest sulten igen inden hun har nået at sove..

Ja det en ond cirkel. hvis det stod til hende ville hun ligge og ammes i søvn men hun bliver så sur fordi hun jo ikk er sulten også kommer det op igen ogssådan kan det blive ved så i går satte jeg bremsen i også pakkede jeg hende i dynen og gik rundt og vuggede hende i søvn.

Hun klappede også lige øjnene op i morges og var bund ulykkelig igen indtil hun fik hjælp til at sove igen. Og det ikk engang piveri men rigtig højtlyt gråd og hun bliver helt svedig. Det i hvert fald hårdt at ha en baby der hele tiden virker utilfreds og ked af det. håber godt nok snart det vender og vi kommer tilbage til hvor hun også selv kunne falde i søvn.

Anmeld

29. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Ja det en ond cirkel. hvis det stod til hende ville hun ligge og ammes i søvn men hun bliver så sur fordi hun jo ikk er sulten også kommer det op igen ogssådan kan det blive ved så i går satte jeg bremsen i også pakkede jeg hende i dynen og gik rundt og vuggede hende i søvn.

Hun klappede også lige øjnene op i morges og var bund ulykkelig igen indtil hun fik hjælp til at sove igen. Og det ikk engang piveri men rigtig højtlyt gråd og hun bliver helt svedig. Det i hvert fald hårdt at ha en baby der hele tiden virker utilfreds og ked af det. håber godt nok snart det vender og vi kommer tilbage til hvor hun også selv kunne falde i søvn.

Har du prøvet at hjælpe hende til at falde i søvn ved at lægge en stofble over hendes øjne? Det virker på mirakuløs vis herhjemme, og mener også at det var ved 5-ugers tigerspringet vi begyndte på det.. Det virer som om verden pludselig er blevet alt for stor og spændende og han skal have lidt hjælp til at lukke den ude.. Så vi svøber ham stramt, så han ikke vækker sig selv med baskende arme og lægger en stofble over øjnene, så verden bliver maks kedelig.. Hvis vi putter ham på den måde så snart han viser de første tegn på træhed skal jeg bare lægge ham og bum så sover han. Putter jeg ham derimod en halv time for sent er det UMULIGT at få ham til at sove uden at skulle holdes stramt og vugges.. Måske det også kan hjælpe hos jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.