Så er man sgu kommet med på moden....! :D (Damp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

kriknu

jeg købte to lige inden jeg blev gravid, nåede at bruge dem en uges tid så var der 2 streger på testen og nu har de så lagt i skuffen siden, og der bliver de liggende til jeg får brug for dem en eller anden dag, hvis det skulle ske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

LilleLene

Muhmi skriver:

Wow det er flot, jeg håber i hvert fald snart jeg kan kalde mig eks-ryger.. Har røget siden jeg var 9 og jeg skulle ALDRIG have været begyndt da jeg havde astma som barn D'OH! 

9 :O og jeg syntes 12 som jeg selv var tideligt

for at du snart kan være x ryger

jeg har selv været røgfri i 1½ år (da jeg blev gravid) og det er FANTASTISK ikke at ryge længere... savner det selvfølgelig nogle gange, men elsker at jeg er stoppet

Anmeld

6. maj 2013

Diana2013

Muhmi skriver:

Jojo, til at starte med er der da, man slipper da stadig for alle de klamme ting der er i smøgerne, lad os bare tage ét eksempel, tjæren.. Det er da værd at tage med i overvejelserne

Jeg regner jo med at trappe ligeså stille ud af nikotinen, så jeg til sidst bare ryger aromaerne eller ingenting

Prøv så at læse indlægs seddelen hos e smøger, hvor mange gifte der er i dem, :s der er også en grund til at væsken ikke er lovlig

Anmeld

6. maj 2013

LSM

DianaBaastrup skriver:

Prøv så at læse indlægs seddelen hos e smøger, hvor mange gifte der er i dem, :s der er også en grund til at væsken ikke er lovlig

Væsken er da blevet lovlig

Anmeld

6. maj 2013

Bshizzle

Kæresten og jeg anskaffede os en hver her i weekenden 

De er lidt hyggelige at ryge på.. Og jeg kan da mærke allerede NU at jeg ryger mindre alm smøger. 

Vi købte 6 forskellige væsker med til.. 

Lakrids, banan, permynte, æble, vanille og solbær. 

De 3 af dem er uden nikotin.. 

Jeg er ret glad for permynten som er uden nikotin 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

DianaBaastrup skriver:

Væsken er skam lovlig altså aromaerne, men ikke nikotinen.. Flydende nikotin er jo også dødsensfarligt

Anmeld

6. maj 2013

ESV

Muhmi skriver:

Væsken er skam lovlig altså aromaerne, men ikke nikotinen.. Flydende nikotin er jo også dødsensfarligt

Jeg er sådan lidt ambivalent omkring e cigaretter for på den ene side så sparer man sine lunger for rigtig meget skidt, på den anden side ved man ikke rigtig hvilke skidte ting man tilfører istedet og der er ingen der ved hvor skadelige der i længden. Og så er der noget med at al den damp slet slet ikke er godt for lungerne (og ja det er jeg udmærket klar over alm cigaretter heller ikke er)

Hvad har du brug af penge på at investere i den?

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Bshizzle skriver:

Kæresten og jeg anskaffede os en hver her i weekenden 

De er lidt hyggelige at ryge på.. Og jeg kan da mærke allerede NU at jeg ryger mindre alm smøger. 

Vi købte 6 forskellige væsker med til.. 

Lakrids, banan, permynte, æble, vanille og solbær. 

De 3 af dem er uden nikotin.. 

Jeg er ret glad for permynten som er uden nikotin 

Min er også lyserød hihihi

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

ESV skriver:

Jeg er sådan lidt ambivalent omkring e cigaretter for på den ene side så sparer man sine lunger for rigtig meget skidt, på den anden side ved man ikke rigtig hvilke skidte ting man tilfører istedet og der er ingen der ved hvor skadelige der i længden. Og så er der noget med at al den damp slet slet ikke er godt for lungerne (og ja det er jeg udmærket klar over alm cigaretter heller ikke er)

Hvad har du brug af penge på at investere i den?

Tjaa, det ene skidt er vel bedre end det andet skidt tænker jeg

Ligemeget hvad, så vil jeg sige at dampning er langt sundere end alm. smøger for dér aner du virkelig overhovedet ikke hvad der er i

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

Muhmi skriver:

Hehehe... Ja så kom min mor sgu lige med nogle e-cigaretter til mig, så jeg er officielt begyndt at være damper.... Ret fedt at kunne sidde og skrive et indlæg mens jeg at jeg ryger, DET er en ret uvant følelse.. Vi har jo ikke røget indenfor i over 2 år, men det er jo heller ikke røg, det er damp, det ligner bare røg

Så må vi se hvor mange rigtige smøger det bliver til resten af dagen.. Men håber da at jeg om en uges tid kan kalde mig for eks-ryger

Hvad med jer, damper i? Overvejer i at begynde, eller er i dybt modstander?

Uhaaa er det godt at ryge på den indenfor   syntes at have læst de er skadelige også ,, jeg tror ikke jeg ville vælge en ny sutteklud , jeg klarede den "the hard way"  Ønsker dig held og lykke med dit rygestop ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.