Så er man sgu kommet med på moden....! :D (Damp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
33 svar
6 synes godt om
6. maj 2013

Muhmi

Hehehe... Ja så kom min mor sgu lige med nogle e-cigaretter til mig, så jeg er officielt begyndt at være damper.... Ret fedt at kunne sidde og skrive et indlæg mens jeg at jeg ryger, DET er en ret uvant følelse.. Vi har jo ikke røget indenfor i over 2 år, men det er jo heller ikke røg, det er damp, det ligner bare røg

Så må vi se hvor mange rigtige smøger det bliver til resten af dagen.. Men håber da at jeg om en uges tid kan kalde mig for eks-ryger

Hvad med jer, damper i? Overvejer i at begynde, eller er i dybt modstander?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Trinebaby

Muhmi skriver:

Hehehe... Ja så kom min mor sgu lige med nogle e-cigaretter til mig, så jeg er officielt begyndt at være damper.... Ret fedt at kunne sidde og skrive et indlæg mens jeg at jeg ryger, DET er en ret uvant følelse.. Vi har jo ikke røget indenfor i over 2 år, men det er jo heller ikke røg, det er damp, det ligner bare røg

Så må vi se hvor mange rigtige smøger det bliver til resten af dagen.. <men håber da at jeg om en uges tid kan kalde mig for eks-ryger

Hvad med jer, damper i? Overvejer i at begynde, eller er i dybt modstander?

Jeg købte min den 25 nov 2012 så gad jeg ikk mere har ikk rørt en smøg siden og har røget siden jeg var 12 de skal nok klare det med stil  

Anmeld

6. maj 2013

Kamulla

Dy ryger jo stadig på noget 

Jeg er hygge/stress ryger, min søn har aldrig set mig røre en smøg, jeg har selv købt en og bruger den hvis stressen melder sig :-) har ikke lyst til alm smøger

Anmeld

6. maj 2013

Millea

Hvilke nogle skal man anskaffe sig.. (Ryger ikke nu da jeg er gravid, men røg inden da) kunne da være fint hvis man er ved at "panik'" at der var en e-halløj tænker jeg 

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Hvilke nogle skal man anskaffe sig.. (Ryger ikke nu da jeg er gravid, men røg inden da) kunne da være fint hvis man er ved at "panik'" at der var en e-halløj tænker jeg 

De hedder eGo og de er købt fra her

Drønbilligt og det går hurtigt med leveringen

Anmeld

6. maj 2013

Millea

Muhmi skriver:

Okay :-) Tak! 

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Kamulla skriver:

Dy ryger jo stadig på noget 

Jeg er hygge/stress ryger, min søn har aldrig set mig røre en smøg, jeg har selv købt en og bruger den hvis stressen melder sig :-) har ikke lyst til alm smøger

Haha, ja det ved jeg godt Men jeg kan ikke bare lige holde fra den ene dag til den anden desværre

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Trinebaby skriver:

Jeg købte min den 25 nov 2012 så gad jeg ikk mere har ikk rørt en smøg siden og har røget siden jeg var 12 de skal nok klare det med stil  

Wow det er flot, jeg håber i hvert fald snart jeg kan kalde mig eks-ryger.. Har røget siden jeg var 9 og jeg skulle ALDRIG have været begyndt da jeg havde astma som barn D'OH! 

Anmeld

6. maj 2013

Millea

Muhmi skriver:

Nu har jeg ikke lige sat mig ind i det... MEN det der ryge væske, er det uden tobak?

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Millea skriver:

Nu har jeg ikke lige sat mig ind i det... MEN det der ryge væske, er det uden tobak?

Ja.. Der er forskellige tobakssmage, men de skulle efter sigende ikke være særligt gode, fordi man ikke kan kopiere smøgsmagen ordentligt... Men det jeg ryger lige nu er noget der hedder R Y 4 aroma og æble aroma.. Det smager ret nams synes jeg og så køber man 100ml nikotin væske ved siden af

Men jeg sidder og er igang med at købe flere aromaer fordi jeg skal lige have fundet den helt rigtige blend for mig og da jeg elsker en god smøg til kaffen, så skal jeg prøve kaffe og kakao smag namme namme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.