Så er man sgu kommet med på moden....! :D (Damp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Millea

Muhmi skriver:

Ja.. Der er forskellige tobakssmage, men de skulle efter sigende ikke være særligt gode, fordi man ikke kan kopiere smøgsmagen ordentligt... Men det jeg ryger lige nu er noget der hedder R Y 4 aroma og æble aroma.. Det smager ret nams synes jeg og så køber man 100ml nikotin væske ved siden af

Men jeg sidder og er igang med at købe flere aromaer fordi jeg skal lige have fundet den helt rigtige blend for mig og da jeg elsker en god smøg til kaffen, så skal jeg prøve kaffe og kakao smag namme namme

Okay, tak for dit svar.. :-)

Lyder lækkert.. og ryg lige lidt for mig ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

Hehehe... Ja så kom min mor sgu lige med nogle e-cigaretter til mig, så jeg er officielt begyndt at være damper.... Ret fedt at kunne sidde og skrive et indlæg mens jeg at jeg ryger, DET er en ret uvant følelse.. Vi har jo ikke røget indenfor i over 2 år, men det er jo heller ikke røg, det er damp, det ligner bare røg

Så må vi se hvor mange rigtige smøger det bliver til resten af dagen.. Men håber da at jeg om en uges tid kan kalde mig for eks-ryger

Hvad med jer, damper i? Overvejer i at begynde, eller er i dybt modstander?

Jeg holdte bare med at ryge

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Hvem? skriver:

Jeg holdte bare med at ryge

Hehe, ja så sej er jeg desværre ikke

Flot du kunne det

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Millea skriver:

Okay, tak for dit svar.. :-)

Lyder lækkert.. og ryg lige lidt for mig ;-)

Will do

Anmeld

6. maj 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

Hehe, ja så sej er jeg desværre ikke

Flot du kunne det

Jeg holdte da vi begyndte på projekt baby - nok der viljestyrken kom fra - ellers havde jeg nok røget endnu

Men må da indrømme at jeg til tider stadig savner det

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Hvem? skriver:

Jeg holdte da vi begyndte på projekt baby - nok der viljestyrken kom fra - ellers havde jeg nok røget endnu

Men må da indrømme at jeg til tider stadig savner det

God grund til at stoppe

Tror ikke jeg kommer til at savne det når jeg har sådan én her Det håber jeg da ikke hihi

Anmeld

6. maj 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

God grund til at stoppe

Tror ikke jeg kommer til at savne det når jeg har sådan én her Det håber jeg da ikke hihi

Najh, altså hvis der ikke er nikotin i, så det jo også ligegyldigt, men hvis man ryger dem med nikotin i, er der jo ikke meget fidus i det....

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Hvem? skriver:

Najh, altså hvis der ikke er nikotin i, så det jo også ligegyldigt, men hvis man ryger dem med nikotin i, er der jo ikke meget fidus i det....

Jojo, til at starte med er der da, man slipper da stadig for alle de klamme ting der er i smøgerne, lad os bare tage ét eksempel, tjæren.. Det er da værd at tage med i overvejelserne

Jeg regner jo med at trappe ligeså stille ud af nikotinen, så jeg til sidst bare ryger aromaerne eller ingenting

Anmeld

6. maj 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

Jojo, til at starte med er der da, man slipper da stadig for alle de klamme ting der er i smøgerne, lad os bare tage ét eksempel, tjæren.. Det er da værd at tage med i overvejelserne

Jeg regner jo med at trappe ligeså stille ud af nikotinen, så jeg til sidst bare ryger aromaerne eller ingenting

Tror også det er sådan de fleste bruger den - men smart, det er det da

Anmeld

6. maj 2013

Muhmi

Hvem? skriver:

Tror også det er sådan de fleste bruger den - men smart, det er det da

Det synes jeg i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.