Det har jeg gjort, men så vil han komme mens vores barn er der?!
Jeg kan slet ikke få ham til at forstå at det skal være når vi bare kan være os to.
Han synes også det er for dårligt at jeg ikke kan komme til ham, men jeg går i skole til kl. 16.40 og skal hente den lille bagefter .. Så skal han i seng til tiden og vi spiser aftensmad til tiden så ja .. Synes det er svært at få ham til at se det fra min side af.
Jeg gør det jo ikke for at være den onde eks, men for at få det her til fungere for både vores og vores barns skyld.
Jeg står lidt i samme situation, og jeg synes du skal prøve at foreslå et kompromis - altså at han enten kan komme til dig, når barnet er puttet i seng, så i kan snakke mens det sover..
Eller foreslå at du kommer til ham i hans weekender, enten når barnet sover til middag eller er puttet til nat..
Min x-mand, har i hvert fald været modvillig, til at give af hans fritid - så vi har altid talt i min "fritid"..
Måske han er ligesådan..
MEN, jeg er nok også tilbøjelig til at give efter, fordi jeg inderligt håber min x har fået en tidlig midtvejskrise, og vi finder ud af det igen og bare har brug for "pausen".. Jeg har i hvert fald brugt tiden, jeg nu har været forladt i til at realisere mig selv, og indse hvad jeg har gjort at forkerte ting i forholdet (10år) Både til brug hvis han vil mig igen, men ellers til en jeg måske skal være sammen med i fremtiden.. (selv om det sidst nævnte er helt utænkeligt for mig lige nu.. )
Men prøv at tænke uden for boksen - det er mit råd..
Anmeld