Er det mig der er den dumme her? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

kriknu

Anonym skriver:

Hehe mange smileyer det skal jeg huske (dem bruger jeg ikke mange af) 

De er nu meget gode at have, plejer ellers at sætte dem sådan lidt hist og pist men det glemte jeg denne gang så det blev slut smileyer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Mor, Skilt,Bonusmor

Det har jeg gjort, men så vil han komme mens vores barn er der?!

Jeg kan slet ikke få ham til at forstå at det skal være når vi bare kan være os to. 

Han synes også det er for dårligt at jeg ikke kan komme til ham, men jeg går i skole til kl. 16.40 og skal hente den lille bagefter .. Så skal han i seng til tiden og vi spiser aftensmad til tiden så ja .. Synes det er svært at få ham til at se det fra min side af.

Jeg gør det jo ikke for at være den onde eks, men for at få det her til fungere for både vores og vores barns skyld. 

Jeg står lidt i samme situation, og jeg synes du skal prøve at foreslå et kompromis - altså at han enten kan komme til dig, når barnet er puttet i seng, så i kan snakke mens det sover..

Eller foreslå at du kommer til ham i hans weekender, enten når barnet sover til middag eller er puttet til nat..

Min x-mand, har i hvert fald været modvillig, til at give af hans fritid - så vi har altid talt i min "fritid"..

Måske han er ligesådan..

MEN, jeg er nok også tilbøjelig til at give efter, fordi jeg inderligt håber min x har fået en tidlig midtvejskrise, og vi finder ud af det igen og bare har brug for "pausen".. Jeg har i hvert fald brugt tiden, jeg nu har været forladt i til at realisere mig selv, og indse hvad jeg har gjort at forkerte ting i forholdet (10år) Både til brug hvis han vil mig igen, men ellers til en jeg måske skal være sammen med i fremtiden.. (selv om det sidst nævnte er helt utænkeligt for mig lige nu.. )

Men prøv at tænke uden for boksen - det er mit råd..

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

DET Poulsen skriver:

Jeg står lidt i samme situation, og jeg synes du skal prøve at foreslå et kompromis - altså at han enten kan komme til dig, når barnet er puttet i seng, så i kan snakke mens det sover..

Eller foreslå at du kommer til ham i hans weekender, enten når barnet sover til middag eller er puttet til nat..

Min x-mand, har i hvert fald været modvillig, til at give af hans fritid - så vi har altid talt i min "fritid"..

Måske han er ligesådan..

MEN, jeg er nok også tilbøjelig til at give efter, fordi jeg inderligt håber min x har fået en tidlig midtvejskrise, og vi finder ud af det igen og bare har brug for "pausen".. Jeg har i hvert fald brugt tiden, jeg nu har været forladt i til at realisere mig selv, og indse hvad jeg har gjort at forkerte ting i forholdet (10år) Både til brug hvis han vil mig igen, men ellers til en jeg måske skal være sammen med i fremtiden.. (selv om det sidst nævnte er helt utænkeligt for mig lige nu.. )

Men prøv at tænke uden for boksen - det er mit råd..

Men det har jeg foreslået? alle delene ...

Men deres weekend, vil han ikke have ødelagt, og han vil åbenbart ikke komme til os. Har også fortalt hvornår jeg møder sent i skole og det hele ..  

Anmeld

6. maj 2013

Mor, Skilt,Bonusmor

Men det har jeg foreslået? alle delene ...

Men deres weekend, vil han ikke have ødelagt, og han vil åbenbart ikke komme til os. Har også fortalt hvornår jeg møder sent i skole og det hele ..  

Ja, så kan jeg godt se der ikke rigtig er andet at gøre..

Kan du inscannet en kalender skrive på mail eller face.. Vi har fordelt således han har ham hver anden weekend, og det er afhentning hos DP fredag inden luk, og aflev hos mig kl 17 søndag

Fordeling af helligdage og ferie, er startet med markering af dagene, og så kan man "tilbyde" sig og så er kalenderen ellers bare opdateret og sendes fra mig til ham ved enhver ændring.. Nå nu det andet ikke kan lade sig gøre for jer, var det måske et skridt på vejen.. Ellers ville jeg også gå i statsforvaltningen, det behøver vel ikke blive grimmere end man selv gør det til.. Det lyder umiddelbart til at det er din x der er den sårede af jer to - uden at jeg ved en dyt om det.. Jeg er den sårede i mit forhold, og den der har sværest ved at skulle ses, samtale osv og ja nok den der skaber de fleste grimme eller bare derhen af situationer.. Jeg forsøger virkelig at lade være - da jeg godt ER klar over hvem det går ud over i sidste ende..

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

DET Poulsen skriver:

Ja, så kan jeg godt se der ikke rigtig er andet at gøre..

Kan du inscannet en kalender skrive på mail eller face.. Vi har fordelt således han har ham hver anden weekend, og det er afhentning hos DP fredag inden luk, og aflev hos mig kl 17 søndag

Fordeling af helligdage og ferie, er startet med markering af dagene, og så kan man "tilbyde" sig og så er kalenderen ellers bare opdateret og sendes fra mig til ham ved enhver ændring.. Nå nu det andet ikke kan lade sig gøre for jer, var det måske et skridt på vejen.. Ellers ville jeg også gå i statsforvaltningen, det behøver vel ikke blive grimmere end man selv gør det til.. Det lyder umiddelbart til at det er din x der er den sårede af jer to - uden at jeg ved en dyt om det.. Jeg er den sårede i mit forhold, og den der har sværest ved at skulle ses, samtale osv og ja nok den der skaber de fleste grimme eller bare derhen af situationer.. Jeg forsøger virkelig at lade være - da jeg godt ER klar over hvem det går ud over i sidste ende..

Altså han var utro, med sin kæreste .. og jeg var hende han affærde med, uden jeg vidste han havde en kæreste ..

Så da det kom frem, og vi begge var gravide så ja .. ved ikke lige hvem den sårede er af os. Men jeg droppede ham helt efter det jeg fandt ud af. 

Men jeg er bare ked af at det hele går udover vores barn nu. 

Anmeld

6. maj 2013

betina23

Anonym skriver:

Heldigvis er det på facebook, så alle beskeder (også mine) er gemt.  

Jeg ville printe det os for han kan hagge din profil det gjorde min ved mig bare lii så du ved det
Håber i finder ud af det

Anmeld

6. maj 2013

Mor, Skilt,Bonusmor

Anonym skriver:

Altså han var utro, med sin kæreste .. og jeg var hende han affærde med, uden jeg vidste han havde en kæreste ..

Så da det kom frem, og vi begge var gravide så ja .. ved ikke lige hvem den sårede er af os. Men jeg droppede ham helt efter det jeg fandt ud af. 

Men jeg er bare ked af at det hele går udover vores barn nu. 

Åh for søren, Nej, så burde han ikke været den såret..

- Det er svært - måske Statsforvaltninger i sidste ende kunne være den blideste løsning..

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

betina23 skriver:

Jeg ville printe det os for han kan hagge din profil det gjorde min ved mig bare lii så du ved det
Håber i finder ud af det

Anmeld

6. maj 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Men han har bare selv bedt om den 14. dags løsning ..

Så det er også derfor jeg er så forvirret og irriteret over hele denne her situation. 

men selvom i har en aftale, så fungerer det jo ikke. Desuden er det altid godt at have det på skrift og hvis han ikke vil mødes med dig for at få det afklaret må han jo til møde i SFV.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.