Er det mig der er den dumme her? (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Syntes bestemt ikke du er urimelig. Kan godt forstå du ønsker et møde, hvor I kan snakke sammen face to face. SMS er ofte roden til alt ondt.

kunne du ikke Udvælge nogle tidspunkter D xx/xx kl xx .. Og sende til ham. Konkrete muligheder han kan vælge imellem.

Det har jeg gjort, men så vil han komme mens vores barn er der?!

Jeg kan slet ikke få ham til at forstå at det skal være når vi bare kan være os to. 

Han synes også det er for dårligt at jeg ikke kan komme til ham, men jeg går i skole til kl. 16.40 og skal hente den lille bagefter .. Så skal han i seng til tiden og vi spiser aftensmad til tiden så ja .. Synes det er svært at få ham til at se det fra min side af.

Jeg gør det jo ikke for at være den onde eks, men for at få det her til fungere for både vores og vores barns skyld. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Jeg synes kun at du lyder fair. STV er jo til netop fordi at nogle forældre ikke selv kan finde ud af lave løsningerne, de er jo ikke til for at gøre slemme ting imod jer.

Jeg ville selv tage i SFV hvis jeg havde en x der ikke gad og samarbejde og gøre det bedste for vores datter. Enten så er man en far eller også er man ikke en far!  Og så skal aftalerne holdes, det andet er kun synd for barnet - børn skal kunne regne med deres forældre at have glæde og struktur i deres hverdag også selvom forældrene ikke er sammen, det er noget din x skal forstå

Anmeld

6. maj 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Jo tak! Lige pt er hans mor mellem mand .. det har jeg det SÅ dårligt med!

Jeg er også selv skilsmissebarn, og har skullet hører på mor og far, der sviner hinanden til, og også brugte statsforvaltningen som deres trælse mellem mand ..

Så det er virkelig også KUN fordi vi to ikke kan finde ud af det. Skrev direkte til ham, at det var jeg ked af, og jeg håbede at vi kunne finde ud af det selv. 

NejNejNej' en mor? Endnu engang umodent af ham. ;( 

stakkels dig!! 

Anmeld

6. maj 2013

bøllen

Anonym skriver:

Det har jeg gjort, men så vil han komme mens vores barn er der?!

Jeg kan slet ikke få ham til at forstå at det skal være når vi bare kan være os to. 

Han synes også det er for dårligt at jeg ikke kan komme til ham, men jeg går i skole til kl. 16.40 og skal hente den lille bagefter .. Så skal han i seng til tiden og vi spiser aftensmad til tiden så ja .. Synes det er svært at få ham til at se det fra min side af.

Jeg gør det jo ikke for at være den onde eks, men for at få det her til fungere for både vores og vores barns skyld. 

Men hvis du vælger tidspunkter, der passer i jeres program. Hvor den lille sover eller ikke er der. 

Forskellige muligheder måske 3-4 stykker og beder ham vælger 1 af disse ??

så DU sætter dato & kl for mødet , og han vælger imellem de muligheder du har givet ham.

hvis han ikke vil dette må I jo , som du skrive have hjælp til at få formidlet den kontakt 

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Men hvis du vælger tidspunkter, der passer i jeres program. Hvor den lille sover eller ikke er der. 

Forskellige muligheder måske 3-4 stykker og beder ham vælger 1 af disse ??

så DU sætter dato & kl for mødet , og han vælger imellem de muligheder du har givet ham.

hvis han ikke vil dette må I jo , som du skrive have hjælp til at få formidlet den kontakt 

Det har jeg prøvet .. Men skal jeg bare prøve igen? 

Anmeld

6. maj 2013

bøllen

Anonym skriver:

Det har jeg prøvet .. Men skal jeg bare prøve igen? 

Hmm og det reagere han ikke på ?

Jeg ville nok give det en sidste chance, skriv du vitterlig ønsker I kan få jer en snak så I kan få en god samværs ordning op at køre, for jeres barn' s skyld. Skriv de ønskede tidspunkter. giv igen udtryk for at du håber han tar imod tilbudet ellers ser du dig nødsaget til at kontakte statsforvaltningen ( ved ikke om det er dem )

ikke en masse snik snak, bare kort og kontant.

Anmeld

6. maj 2013

kriknu

Jeg synes bestemt ikke det er unfair, og jeg synes faktisk næsten at du indtil han er villig til det møde, næsten skulle undlade at udlevere jeres barn og så sige at hvis han ønsker at samværet skal fungere så finder han en dato for hvornår i kan mødes og tale om tingene og ellers så bliver det netop gennem statsforvaltningen.

Hans besked, er en trussel og den gemmer du! 

Det lyder lidt hårdt, men sådan er det nu engang - det er et levende menneske og ikke en stol der snakkes om her og jeg synes det er synd for barnet hvis ikke det bliver respekteret.

Og så skriver du til ham at hans mor intet har med sagen at gøre, ja - hun er farmor, og hvad så? hun har faktisk ikke en skid at skulle have sagt, og hvis han er interreseret i sit barn, så må han mande sig op og vise det og tage det ansvar der følger med.

og så lige en masse smileyer for at vise at det ikke er negativt ment overhovedet til trods for at det måske kan virke sådan 

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Hmm og det reagere han ikke på ?

Jeg ville nok give det en sidste chance, skriv du vitterlig ønsker I kan få jer en snak så I kan få en god samværs ordning op at køre, for jeres barn' s skyld. Skriv de ønskede tidspunkter. giv igen udtryk for at du håber han tar imod tilbudet ellers ser du dig nødsaget til at kontakte statsforvaltningen ( ved ikke om det er dem )

ikke en masse snik snak, bare kort og kontant.

Altså det gjorde han i dag, hvor han så mente at jeg brugte vores barns eksistens imod ham, og det var meget umodent af mig.

Jeg skrev at jeg var ked af vi ikke kunne snakke ordentligt sammen om det ..

Men jeg må jo prøve med datoer og tider igen. tak for svar! 

Anmeld

6. maj 2013

bøllen

Anonym skriver:

Altså det gjorde han i dag, hvor han så mente at jeg brugte vores barns eksistens imod ham, og det var meget umodent af mig.

Jeg skrev at jeg var ked af vi ikke kunne snakke ordentligt sammen om det ..

Men jeg må jo prøve med datoer og tider igen. tak for svar! 

Syntes nu det virker til det er ham der er umoden. Håber i finder en løsning 

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er unfair, og jeg synes faktisk næsten at du indtil han er villig til det møde, næsten skulle undlade at udlevere jeres barn og så sige at hvis han ønsker at samværet skal fungere så finder han en dato for hvornår i kan mødes og tale om tingene og ellers så bliver det netop gennem statsforvaltningen.

Hans besked, er en trussel og den gemmer du! 

Det lyder lidt hårdt, men sådan er det nu engang - det er et levende menneske og ikke en stol der snakkes om her og jeg synes det er synd for barnet hvis ikke det bliver respekteret.

Og så skriver du til ham at hans mor intet har med sagen at gøre, ja - hun er farmor, og hvad så? hun har faktisk ikke en skid at skulle have sagt, og hvis han er interreseret i sit barn, så må han mande sig op og vise det og tage det ansvar der følger med.

og så lige en masse smileyer for at vise at det ikke er negativt ment overhovedet til trods for at det måske kan virke sådan 

Hehe mange smileyer det skal jeg huske (dem bruger jeg ikke mange af) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.