Jeg behøver virkelig ærlighed her .. helt dyb seriøs ærlighed fra jer.
Jeg har i 2 måneder prøvet at få en aftale med mit barns far, omkring hvordan vores "regler" og "aftaler" skal være, med hensyn til en 14. dags aftale ..
Men han vil ikke give mig en dag han kan komme om aftenen og snakke?
Jeg synes ikke det er noget der skal ske, når vores barn er i nærheden, i tilfælde af vi skulle blive meget uenige og hidse os op. Så jeg har tilbudt aftener i mine weekender, så det ikke gik udover deres, og jeg har tilbudt aftener i hverdagene, men jeg kan slet ikke få en aftale på banen ...
Vi har i 2 måneder haft 14. dags aftele, og hver eneste gang den lille har været afsted, er aftale blever brudt. Faren prøver i sidste øjeblik at lave afleverings og hentnings aftaler om, og jeg kan slet ikke brænde igennem til ham (tydeligvis), for prøver hver gang at sige det ikke er i orden.
Han vil konstant have tingene skal foregå over chat i form af facebook eller sms, og jeg vil have et møde, hvor vi kan sidde overfor hinanden og snakke, fordi han mener at mine beskeder ikke er "søde" nok. Jeg skriver kort og forståeligt, med pæne ord (altid) og alligevel får jeg afvide at jeg er egoistisk og træls at skrive med, og at mine beskeder er til at brække sig over?!
Jeg er 22, og han er 24, og vores barn 2 år (snart 3).
Jeg skrev så tilbage i dag, at jeg var ked af vi ikke kunne få en samtale op at køre af os selv, og hvis vi stadig nu ikke kunne finde ud af, måtte vi jo få hjælp ved statsforvaltning. Så siger han at det ønsker jeg ikke for så gør han der virkelig slemt for mig .. Og siger at jeg ikke skal true ham med det. Men jeg synes ikke det var en trudsel? 

Så nu er han bare mega sur, og alt er min skyld. Jeg er mega egoistisk og lige til at brække sig over .. åbenbart.
Er jeg unfair? Eller ..