Hej hej ;) Lady Marion er blevet til Robin Hood.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

wamse

gædde/gitte skriver:

.... jamen?!.....

nu syntes jeg ikke vedkommende var ûber grov... Men tænker at man vel kan stå indefor hvad man skriver -uanset hvem der går ind og snager??

Hver gang jeg skriver noget, så kan jeg da se at antallet af bruger der er inde og glo på mig- eksplodere..... så skulle jeg jo slette min profil hele tiden... kan jo se at folk læser min gamle debatter- for de popper indimellem op

Og det man kan jobruge anonymknappen - hvis man er bange for at blive bedømt.... det har jeg nu aldrig gjort ... i må sgu tage mig på godt og ondt

Men hende/ham der snagede kan jo nu blot læse din debat og finde dig igen

Jeg synes da brugeren var ret grov, for jeg kan ikke se, at jeg på noget tidpunkt sviner, hverken en af de to ny-oprettede brugere, eller moderen, som "bed" barnet. De ny-oprettede brugere vælger jo begge, at blive ret personlige overfor mig, og min rolle som mor. Det er da ret langt ude, at man vælger at bruge tid på, at nærlæse andres profiler, for at finde noget at ramme dem på.
Så måske det ikke virker groft på dig, men det var min personlighed og rolle, som blev kommenteret og dømt, og det er en ret lav måde at debattere på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Koen.

wamse skriver:

Jeg har altså pænt travlt med at skamme mig om over ikke at have en tryg barndom, som jeg kan fortælle om, eller udsætte mine børn for en masse uhyrligheder, som den dårlige mor jeg er. Det er næsten fuldtidsarbejde, og når jeg samtidigt skal have denne her total ucharmerende personlighed, som i den grad fordømmer andre og er intolerant, så er der næsten ikke tid til at styre jer andre

Sådan ser jeg ud lige nu

Anmeld

6. maj 2013

Enirt

Robin Hood. skriver:

Syntes virkelig det var yderst underligt   Jeg ved ikke helt hvad staff skulle kunne gøre

Hvis du ved hvem det er, kan du jo sige det til dem. Så kan de jo henvende sig til personen og bede ham/hende om at back off eller noget i en retning.

Anmeld

6. maj 2013

hautecouture

Ej okay... Hvad sker der også også lige? (Har lige læst den anden tråd) ... OMG! FAIL!

"Hvor er det flot at I kan gemme jer bag skærmen og dømme andre"

"Du og din hær af hellige mødre er alle naive" ... Okay, citaterne er vist ikke helt korrekte, men selvmodsigelsen er spot on !! 

Kæmpe klovn - Hej og farvel tak igen. 

og 'velkommen' Robin 

Anmeld

6. maj 2013

TNBC

Enirt skriver:

pro

Hvis du ved hvem det er, kan du jo sige det til dem. Så kan de jo henvende sig til personen og bede ham/hende om at back off eller noget i en retning.

Den ene profil blev lavet den 3maj og slettet den 5, hvorefter den anden blev lavet, svinede dem til og slettede profilen.

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

gædde/gitte skriver:

.... jamen?!.....

nu syntes jeg ikke vedkommende var ûber grov... Men tænker at man vel kan stå indefor hvad man skriver -uanset hvem der går ind og snager??

Hver gang jeg skriver noget, så kan jeg da se at antallet af bruger der er inde og glo på mig- eksplodere..... så skulle jeg jo slette min profil hele tiden... kan jo se at folk læser min gamle debatter- for de popper indimellem op

Og det man kan jobruge anonymknappen - hvis man er bange for at blive bedømt.... det har jeg nu aldrig gjort ... i må sgu tage mig på godt og ondt

Men hende/ham der snagede kan jo nu blot læse din debat og finde dig igen

Det har da bare noget at gøre med man pludselig føler sig sårbar og udsat  Man får tænkt over at alle har adgang til de billeder man har lagt ud og ting man har skrevet .. Derfor har jeg nedlagt min profil og overvejer nøje hvad jeg opretter emner om fremover uden brug af anonymitet.

Anmeld

6. maj 2013

FruJacobsen

Jeg var godt nok også overrasket, da jeg læste beskederne til jer. Har vedkommende ikke andet at lave?

Anmeld

6. maj 2013

Laulund87

FruJacobsen skriver:

Jeg var godt nok også overrasket, da jeg læste beskederne til jer. Har vedkommende ikke andet at lave? Men prøv lige at tjekke tråden, hvor en mor spørger om råd ang. babybjørn bæresele - jeg tror, at den samme er på spil dér, men blot med ny profil!

Hvor??

Anmeld

6. maj 2013

FruJacobsen

Laulund87 skriver:

Hvor??

Hov, nu nåede du at kommentere. Men jeg valgte at slette den sidste del. Jeg synes bare, at der er en der argumentere på samme måde, som de to profiler i går.

Anmeld

6. maj 2013

Laulund87

FruJacobsen skriver:

Hov, nu nåede du at kommentere. Men jeg valgte at slette den sidste del. Jeg synes bare, at der er en der argumentere på samme måde, som de to profiler i går.

Okay, var lige lidt hurtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.