gædde/gitte skriver:
.... jamen?!.....
nu syntes jeg ikke vedkommende var ûber grov... Men tænker at man vel kan stå indefor hvad man skriver -uanset hvem der går ind og snager??
Hver gang jeg skriver noget, så kan jeg da se at antallet af bruger der er inde og glo på mig- eksplodere..... så skulle jeg jo slette min profil hele tiden... kan jo se at folk læser min gamle debatter- for de popper indimellem op 
Og det man kan jobruge anonymknappen - hvis man er bange for at blive bedømt.... det har jeg nu aldrig gjort ... i må sgu tage mig på godt og ondt 
Men hende/ham der snagede kan jo nu blot læse din debat og finde dig igen 
Jeg synes da brugeren var ret grov, for jeg kan ikke se, at jeg på noget tidpunkt sviner, hverken en af de to ny-oprettede brugere, eller moderen, som "bed" barnet. De ny-oprettede brugere vælger jo begge, at blive ret personlige overfor mig, og min rolle som mor. Det er da ret langt ude, at man vælger at bruge tid på, at nærlæse andres profiler, for at finde noget at ramme dem på.
Så måske det ikke virker groft på dig, men det var min personlighed og rolle, som blev kommenteret og dømt, og det er en ret lav måde at debattere på.
Anmeld