Hej hej ;) Lady Marion er blevet til Robin Hood.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Robin Hood.

MarleneOlsen skriver:

Jaaa ! Jeg havde skrevet en lang og god historie

Aiiiii   piz oz   Grin , men sådan er det når man åbenbart er spændende at snage i , så man nød til at gå under cover sometimes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

wamse

Tanja. skriver:

Jamen wamse, det er her du skal bruge den mægtige her jo

Ej spøg til siden, hej til dig robin hood, hvor må man dog kedesig hvis man lige frem gider og bruge tid på sådan noget

Stort til jer begge!

Det er altså noget af en opgave, at styre hele min horde af hellige kvinder her inde

Jeg er jo en helt Jeanne d'arc

Anmeld

6. maj 2013

Koen.

wamse skriver:

Det er altså noget af en opgave, at styre hele min horde af hellige kvinder her inde

Jeg er jo en helt Jeanne d'arc

Så må du op på mærkerne, det hjælper ikke og hvile på laurbærrene

Anmeld

6. maj 2013

emsaroto

Robin Hood. skriver:

Jeg følte det rigtigt væmmeligt i går , at en fremmed person havde siddet og luret mine gamle oprettede debatter igennem for så at svine mig til offentligt ,,,  Så nu har jeg lukket den gamle profil ned , men er her endnu

Ej ... der røg alt det feminine igen

Kan godt forstå dig, må virkelig føles skræmmende og uhyggeligt. Håber du kommer godt på plads igen  

Anmeld

6. maj 2013

wamse

Tanja. skriver:

Så må du op på mærkerne, det hjælper ikke og hvile på laurbærrene

Jeg har altså pænt travlt med at skamme mig om over ikke at have en tryg barndom, som jeg kan fortælle om, eller udsætte mine børn for en masse uhyrligheder, som den dårlige mor jeg er. Det er næsten fuldtidsarbejde, og når jeg samtidigt skal have denne her total ucharmerende personlighed, som i den grad fordømmer andre og er intolerant, så er der næsten ikke tid til at styre jer andre

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

emsaroto skriver:

Ej ... der røg alt det feminine igen

Kan godt forstå dig, må virkelig føles skræmmende og uhyggeligt. Håber du kommer godt på plads igen  

Ha ha ha ja der røg det sidste feminine  pis ... Ja jeg følte bare det hele blev så sårbart , ikke at jeg ikke kan stå ved mine debatter , men havde billeder af familie og børn , ved selvf. godt de stadig er at se i trådene , men ingen kan sidde og lure mig af på samme måde   sørgeligt det skal være sådan

Anmeld

6. maj 2013

emsaroto

Robin Hood. skriver:

Ha ha ha ja der røg det sidste feminine  pis ... Ja jeg følte bare det hele blev så sårbart , ikke at jeg ikke kan stå ved mine debatter , men havde billeder af familie og børn , ved selvf. godt de stadig er at se i trådene , men ingen kan sidde og lure mig af på samme måde   sørgeligt det skal være sådan

Er helt enig! 

Anmeld

6. maj 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Robin Hood. skriver:

Aiiiii   piz oz   Grin , men sådan er det når man åbenbart er spændende at snage i , så man nød til at gå under cover sometimes

Ja haha .. Det sku utroligt

Anmeld

6. maj 2013

gædde/gitte

.... jamen?!.....

nu syntes jeg ikke vedkommende var ûber grov... Men tænker at man vel kan stå indefor hvad man skriver -uanset hvem der går ind og snager??

Hver gang jeg skriver noget, så kan jeg da se at antallet af bruger der er inde og glo på mig- eksplodere..... så skulle jeg jo slette min profil hele tiden... kan jo se at folk læser min gamle debatter- for de popper indimellem op

Og det man kan jobruge anonymknappen - hvis man er bange for at blive bedømt.... det har jeg nu aldrig gjort ... i må sgu tage mig på godt og ondt

Men hende/ham der snagede kan jo nu blot læse din debat og finde dig igen

Anmeld

6. maj 2013

Carina:-)

Godt du vælger at blive

Jeg ville melde det til staff,måske de kan spore ipadr og se om den hører til en anden profil herinde.

Under alle omstændigheder er det jo en person der ikke må have ret meget selvværd siden h*n ikke tør stå ved sine meninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.