Hej hej ;) Lady Marion er blevet til Robin Hood.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.366 visninger
31 svar
43 synes godt om
6. maj 2013

Robin Hood.

Jeg følte det rigtigt væmmeligt i går , at en fremmed person havde siddet og luret mine gamle oprettede debatter igennem for så at svine mig til offentligt ,,,  Så nu har jeg lukket den gamle profil ned , men er her endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Muhmi

Ahva?

Er der én der har svinet dig? Det er vist gået min næse forbi

Men hey Robin

Anmeld

6. maj 2013

Enirt

Robin Hood. skriver:

Jeg følte det rigtigt væmmeligt i går , at en fremmed person havde siddet og luret mine gamle oprettede debatter igennem for så at svine mig til offentligt ,,,  Så nu har jeg lukket den gamle profil ned , men er her endnu

Det kan jeg da godt forstå, det var da også noget mærkeligt noget. Har du sagt noget til staff? For det er da på ingen måde okay.

Men dejligt du har lyst til at være her endnu

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

Muhmi skriver:

Ahva?

Er der én der har svinet dig? Det er vist gået min næse forbi

Men hey Robin

Ja Wamse og jeg .. læs de sidste sider i denne ..

https://www.baby.dk/debat/210274pi1/ordet-er-frit/hvor-gaar-graensen---at-vaere-voldsom-overfor-sit-barn.aspx

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

Enirt skriver:

Det kan jeg da godt forstå, det var da også noget mærkeligt noget. Har du sagt noget til staff? For det er da på ingen måde okay.

Men dejligt du har lyst til at være her endnu

Syntes virkelig det var yderst underligt   Jeg ved ikke helt hvad staff skulle kunne gøre

Anmeld

6. maj 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Så det derfor du ikk har svaret på min privat besked Hej Robin hood

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

MarleneOlsen skriver:

Så det derfor du ikk har svaret på min privat besked Hej Robin hood

Ha ha   Hej hej , havde du skrevet noget godt ???

Anmeld

6. maj 2013

wamse

Lidt sjovt at begge ny-oprettede profiler argumenterede på samme måde, og i den grad blev personlige, uden at vi på nogen måde havde gjort det. En ku' jo forestille sig, at det var en og samme person, som havde oprettet begge profiler

Tænk at man vil oprette profiler for at prædike, at man ikke skal dømme andre, når selv samme personer så gør det. For derefter at være så elendig til at argumentere, at man vælger at gå ind og nærlæse vores profiler, for at finde noget at svine en for
Men ærgerlig ærgerlig jeg står såmænd ved mine indlæg, på trods af alle de fejl og mangler de måtte fortælle om mig

Jeg ved at vi ikke var de eneste, som h*n forsøgte at se profilen på. 

Anmeld

6. maj 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Robin Hood. skriver:

Ha ha   Hej hej , havde du skrevet noget godt ???

Jaaa ! Jeg havde skrevet en lang og god historie

Anmeld

6. maj 2013

Koen.

wamse skriver:

Lidt sjovt at begge ny-oprettede profiler argumenterede på samme måde, og i den grad blev personlige, uden at vi på nogen måde havde gjort det. En ku' jo forestille sig, at det var en og samme person, som havde oprettet begge profiler

Tænk at man vil oprette profiler for at prædike, at man ikke skal dømme andre, når selv samme personer så gør det. For derefter at være så elendig til at argumentere, at man vælger at gå ind og nærlæse vores profiler, for at finde noget at svine en for
Men ærgerlig ærgerlig jeg står såmænd ved mine indlæg, på trods af alle de fejl og mangler de måtte fortælle om mig

Jeg ved at vi ikke var de eneste, som h*n forsøgte at se profilen på. 

Jamen wamse, det er her du skal bruge den mægtige her jo

Ej spøg til siden, hej til dig robin hood, hvor må man dog kedesig hvis man lige frem gider og bruge tid på sådan noget

Stort til jer begge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.