Oplevelse hos den lokale bager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Kidztown

Jeg var tændt af og havde fortalt dem hvad jeg mente om det. Taget min datter og var gået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
gædde/gitte skriver:

hmmm..... ja nu har jeg jo bestyret en bagerforretning

Og der er ekstreme hårde hygiejne regler, for ikke at glemme skarpe genstande, varme legmer, ovne, tunge plader, glat gulve osv...... og har også tit prøvet at folk var bedøvende ligeglade(ved god x kun nåede et skridt ind) med at deres unger rendte ind i bageriet - de er jo pisse hurtige den små.

jeg har mange års erfaring i butikslivet generelt OG folk har bare ikke styr på deres børn... da jeg var bette skulle jeg altid holde mor i hånden -buksen eller ligende... i dag render poderne for sig selv, flere meter foran mor...tit også i trafikken..
Hvad jeg ikke i tidernes løb har måtte stå model til af ødelagte sager og ligegyldighed fra forældre....suuuuk...... man bliver helt glad i låget når man ser en mor sige " du ser ikke med fingrene !"

nå tilbage til emnet... Jeg tror bagermutter har prøvet episoder med vildfarende unger ALT ALT for mange gange - og den her gang fik nok... jeg havde nok valgt at sætte et solid ben i vejen for junior -plejer at være effektivt også lige be mor om at være overvågen en anden gang.

Tror ikke en artikel hjælper - tag en snak med chefen istedet for at straffe kollektivt... stakkels de kollegaer der så stal tage baladen når synderen er væk...

træls situation og oplevelse - men mor kunne jo ha forhindret det ved at have fat i barnet.

Helt enig ! 

Ja, episoden var undgået, hvis moren havde haft barnet i hånden eller sagt "bliv stående her". Jeg forlanger af min datter på 2, at når jeg siger "stå" (lyder som hundetræning - I know) så bliver hun stående. Det er ekstremt vigtigt for mig at hun reagerer prompte på det, da jeg fx bruger det når vi står ud af bilen, er et sted med mange mennesker eller vi fx er i en butik.

Synes ærlig talt ikke at det er for meget forlangt, at vi har styr på vores egne unger.

//Mette

Anmeld

5. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er målløs!! Det er jo et overgreb på X.

Hun skal være glad for, at det ikke var mit barn hun havde fat i.

Så havde der været oprydningsarbejde i butikken bageftter.
Jeg kan blive meget klodset, når jeg er vred.

Anmeld

5. maj 2013

E.J.mor.

NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!

havde det været mig havde jeg flejnet totalt skråt,hvis nogen havde hevet i min datter jeg havde nok skubbet den dame væk og skældt hende ud,,,,ved slet ikke hvor voldsomt det ville ha blevet, så vred ville jeg ha blevet og ville ha råbt højt, så meget i den butik og bedt om at tale m chefen omgående.....

og derefter aldrig nogensinde sat mine ben der igen...

og ja sæt det i avisen syns jeg.... øjj jeg koger ved bar at læse hva hun gjorde ved din datter

stakkels stakkels lille pige

Anmeld

5. maj 2013

Troldemommi

Den eneste der opfører sig rigtigt i denne sag er da barnet, hun gør kun hvad man kunne forvente af en tumling på hendes alder, ekspedienten burde have handlet anderledes og moderen burde have holdt barnet væk fra den forkerte side.

Monica

Anmeld

5. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror den bagerdame skal prise sig lykkelig for at det ikke var mig og min datter hun fik den episode med! Kæft man, jeg var blevet SÅ gal! Aldrig nogensinde om nogen nogensinde skal tage sådan fat i min pige! Koger helt på din venindes vegne.. 

Jeg havde ikke tvivlet et sekund om at skrive et læserbrev om hændelsen og husk nu forretningens navn! 

Anmeld

5. maj 2013

tweety2060

Sikke en øv oplevelse for din veninde og hendes pige!!!
Hvis vi snakker hygiejne principper, så er det ok at pige ikke skal være bag disken, men måden det gøres på er uacceptable!!!

Ekspedienten burde have grebet det anderledes an.
Men at skrive til avisen mener jeg ikke er den korrekte måde at gribe det an på.... Bageren får en dårlig kritik på baggrund af 1 personale, der ikke har kundeflair.... DEt er jo ikke sikkert at ejeren acceptere den opførsel....
JEg vil mener det mest rigtige er at tage kontakt til ejeren og få snakket det igennem, så ekspedienten kan blive irettesat!!!
Pøj pøj

Anmeld

5. maj 2013

Aabye

Var det mig det havde sket for og der var en ekspedient der havde taget sådan fat i MIT barn var alle mine sikringer brændt over og de havde stået over et totalt nedbrud fra min side = jeg var går HELT amok..

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

Nadia&Daniel skriver:

Min venindes oplevelse hos vores lokale bager igår eftermiddag.

De er inde hos bageren - står i køen. Min venindes datter (lad os kalde hende x) går fra hende, og ind bag disken (vi snakker om at hun er et skidt ind bag disken - og min veninde er to skridt fra at få fat i hende)

Så råber damen bag disken: DU SKAL IKKE KOMME HERIND - tager fat i min venindes datter's ovrearme, og holde fast i hende. Går langs disken (istedet for det ene skridt ud til min veninde) - holder hårdt fast i x råber og siger: av av min arm - min veninde råber til damen: slip min datter.

Damen ignorerer min veninde total - sætter så x hårdt ned på gulvet - ved siden af disken.

Plus manden som var ved at få hjælp: "ja, så må du jo have styrer på din datter !!!

Min veninde sagde: jeg har aldrig set det blik i min datters øjne før - hun har aldrig været så mange - selv flere timer efter, var hun bange og rød på armene. Selv i dag har hun gået og sagt: mig bange - dame hårdt fat i mig.

Tænkt at være sådan

Overvejer stærkt at lave et læsebrev om dette i den lokale avis..

Det kan godt være at man som mor skal holde styr på sit barn, men en ansat skal Fandeme også opfører sig ordentligt.
Det er vold, da barnet jo stadigvæk har mærker og stadigvæk er bange.
Jeg ville snakke med chefen, jeg vil ikke finde mig i at nogen behandlede mit barn sådan.
Man behøver sku ikke bruge så meget kræft for at flytte et barn. Sæt et ben foran barnet og hun stopper jo nok.

Anmeld

5. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN
MKBP skriver:

Helt enig ! 

Ja, episoden var undgået, hvis moren havde haft barnet i hånden eller sagt "bliv stående her". Jeg forlanger af min datter på 2, at når jeg siger "stå" (lyder som hundetræning - I know) så bliver hun stående. Det er ekstremt vigtigt for mig at hun reagerer prompte på det, da jeg fx bruger det når vi står ud af bilen, er et sted med mange mennesker eller vi fx er i en butik.

Synes ærlig talt ikke at det er for meget forlangt, at vi har styr på vores egne unger.

//Mette

Det kan godt være, at moderen skulle have haft mere styr på sit barn. (Hun var trods alt også lige i hælene på barnet, da hun så pigen bevægede sig ind på forbudt territorium)

Men man skal da aldrig straffe et barn (og slet ikke fysisk) fordi forældrene fejler. (Hvilket vi jo alle sammen kommer til på et tidspunkt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.