mavekneb. har snart prøvet alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

L&V

1990h skriver:

Har jeg også overvejet men tror vi trækker det et par uger inden og prøver de andre råd inden )

Det gør jo absolut ik noget at prøve flere ting på en gang.. Det er i hvert fald hårdt at se på de små der er så kede af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

1990h

Månsson skriver:

Det gør jo absolut ik noget at prøve flere ting på en gang.. Det er i hvert fald hårdt at se på de små der er så kede af det

Det selvfølgelig rigtigt..sundheds plejsken kommer for første gang i morgen så tager en snak med hende

Anmeld

5. maj 2013

L&V

1990h skriver:

Det selvfølgelig rigtigt..sundheds plejsken kommer for første gang i morgen så tager en snak med hende

Det lyder som en go ide

Anmeld

5. maj 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

Er snart helt udkørt.

Min pige døjer en del med mavekneb og jeg bliver snart døv.

Har prøvet alt snart. Massere hendes mave over navlen og cykler med hendes ben rigtigt tit og ikk kun når hun har ondt. Har også prøvet at lindre lidt med sukkervand men effekten er ikk så stor.
Prøver tit at give hende en sut så hun kan få luften hjulpet ud og da hun ikk rigtigt er til at få til at bøvse.
Det eneste vi ikk har prøvet er mylicon dråber.

Hvad faen stiller jeg op og hvor længe varer det her helvede

Mylicondråber!! Det virkede her (for det meste)

og så har jeg haft ham 4 gange til kiropraktor på 2 1/2 uge og maveknebne er forsvundet (han er nu 8 uger)

Om det så er kiropraktoren eller bare det faktum at han er blevet ældre der har hjulpet - ja det ved jeg så ikke, men stort set væk er alle maveknebne..

God bedring med den lille 

Anmeld

5. maj 2013

Mother-love

1990h skriver:

Hvad gør de dråber

Det er mælkbakterier ligesom man har i forvejen. Det hjælper bare på at stabilisere og genskabe tarmens normale stand eller hvad man nu siger vi brugte dem ligeså lang tid Isabella fik flaske og vi bruger dem i pilleform nu. Fordi de samtidig støtter immunforsvaret

Anmeld

5. maj 2013

1990h

Britt88 skriver:

Mylicondråber!! Det virkede her (for det meste)

og så har jeg haft ham 4 gange til kiropraktor på 2 1/2 uge og maveknebne er forsvundet (han er nu 8 uger)

Om det så er kiropraktoren eller bare det faktum at han er blevet ældre der har hjulpet - ja det ved jeg så ikke, men stort set væk er alle maveknebne..

God bedring med den lille 

Jeg ender med at prøve de dråber tror jeg bestemt.

Og Nice det væk hos jeg gid det var mig. Denne her dag har været et helvede

Anmeld

5. maj 2013

Mussen2

Biogaia dråber. De er rigtig gode og blot naturlige tarmbakterier som hjælper maven på rette spor

Anmeld

5. maj 2013

nielsen80

1990h skriver:

Jeg stemmer i med de andre - det er så vigtigt, at få dem til at bøvse. Vores pige var også dårlig til det - vi gik simpelthen rundt med hende i oprejst stilling i hele og halve timer for at få en bøvs efter hvert måltid - men det hjalp!

Prøv evt at snak med din SP om bøvseteknikker og få hende til at vise jer, hvordan man cykler bedst med baby(jeg troede jeg gjorde det, men måden var bare ikke helt rigtig).

Desuden lig hende på maven på jeres arm, så varmen fra jeres arm varmer hendes mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.