mavekneb. har snart prøvet alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
27 svar
12 synes godt om
4. maj 2013

1990h

Er snart helt udkørt.

Min pige døjer en del med mavekneb og jeg bliver snart døv.

Har prøvet alt snart. Massere hendes mave over navlen og cykler med hendes ben rigtigt tit og ikk kun når hun har ondt. Har også prøvet at lindre lidt med sukkervand men effekten er ikk så stor.
Prøver tit at give hende en sut så hun kan få luften hjulpet ud og da hun ikk rigtigt er til at få til at bøvse.
Det eneste vi ikk har prøvet er mylicon dråber.

Hvad faen stiller jeg op og hvor længe varer det her helvede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Wik

Vi holdte det ud, med samme teknik som dig(minus sukkervand), de to-tre måneder det varede. 

Plus: Hun lå meget på maven på vores arm, det kunne nogengang hjælpe lidt. Jeg prøvede og spise efter allemulige principper, men det ændrede intet så det er ikke et råd jeg vil give. 

Det er desværre det eneste jeg kan komme op med ;( 

Anmeld

4. maj 2013

1990h

Wik skriver:

Vi holdte det ud, med samme teknik som dig(minus sukkervand), de to-tre måneder det varede. 

Plus: Hun lå meget på maven på vores arm, det kunne nogengang hjælpe lidt. Jeg prøvede og spise efter allemulige principper, men det ændrede intet så det er ikke et råd jeg vil give. 

Det er desværre det eneste jeg kan komme op med ;( 

Håber virkelig min sundheds plejske har nogle gode råd på mandag.

Så snart hun er rolig cykler jeg og massere mon alligevel har det bare været slemt i dag.

Vi har hende også hængene på armen nogle gange men hun bliver hurtigt hys .

Anmeld

4. maj 2013

LilleChelle

Vi fik at vide at det var normalt de første 2-3 måneder, fordi maven er så umoden. Og at man ikke kunne gøre noget ved det. 

Her var han dog ikke plaget af det - heldigvis. Men man kunne da se når han spændte i hele kroppen. 

Anmeld

4. maj 2013

1990h

LilleChelle skriver:

Vi fik at vide at det var normalt de første 2-3 måneder, fordi maven er så umoden. Og at man ikke kunne gøre noget ved det. 

Her var han dog ikke plaget af det - heldigvis. Men man kunne da se når han spændte i hele kroppen. 

2-3måneder er godt nok forfærdelig lang tid

Anmeld

4. maj 2013

Masig

1990h skriver:

Er snart helt udkørt.

Min pige døjer en del med mavekneb og jeg bliver snart døv.

Har prøvet alt snart. Massere hendes mave over navlen og cykler med hendes ben rigtigt tit og ikk kun når hun har ondt. Har også prøvet at lindre lidt med sukkervand men effekten er ikk så stor.
Prøver tit at give hende en sut så hun kan få luften hjulpet ud og da hun ikk rigtigt er til at få til at bøvse.
Det eneste vi ikk har prøvet er mylicon dråber.

Hvad faen stiller jeg op og hvor længe varer det her helvede

Hvorfor ikke bare prøve med mylicondråberne? Her virker de fantastisk... Nu bruger i dem kun efter behov, men han fik dem hver dag ved hvert måltid en kort periode, og det gjorde sltså virkelig underværker...

Anmeld

4. maj 2013

Frk.S

1990h skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor meget i gør for at få hende til at bøvse, men prøv at kæmpe for at få hende til det. Når hun sluger noget luft skal det jo ud på en eller anden måde. Hvis det ikke kommer ud af munden skal det den anden vej. Og da hendes tarme stadig er meget meget små kan det være rigtig slemt at kæmpe det den vej. 

Anmeld

4. maj 2013

1990h

Masig skriver:

Hvorfor ikke bare prøve med mylicondråberne? Her virker de fantastisk... Nu bruger i dem kun efter behov, men han fik dem hver dag ved hvert måltid en kort periode, og det gjorde sltså virkelig underværker...

Tror jeg bestemt også vi gør..får sp på besøg mandag og der snakker jeg med hende om de der dråber.

På hvilken måde virker de? Altså hvilken effekt

Anmeld

4. maj 2013

1990h

Frk.S skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor meget i gør for at få hende til at bøvse, men prøv at kæmpe for at få hende til det. Når hun sluger noget luft skal det jo ud på en eller anden måde. Hvis det ikke kommer ud af munden skal det den anden vej. Og da hendes tarme stadig er meget meget små kan det være rigtig slemt at kæmpe det den vej. 

Syns jeg prøver og prøver og det sker engang imellem men for lang tid imellem. Nu prvøver jeg også at få hende til at sutte sut har læst det sku hjælpe

Anmeld

4. maj 2013

LilleChelle

1990h skriver:

Jah - men de kommer igennem det. 

Jeg ville bestemt ikke fylde hende med afføringsmiddel, hvis hun har fin afføring. For så er det altså 'bare' fordi tarmene stadig er umodne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.