mavekneb. har snart prøvet alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Masig

1990h skriver:

Tror jeg bestemt også vi gør..får sp på besøg mandag og der snakker jeg med hende om de der dråber.

På hvilken måde virker de? Altså hvilken effekt

De virker mod luft i maven ved at lægge en slags skumlag tror jeg... Ved det ikke helt præcist, men de virker og de virker inden for få minutter... De er ikke farlige, bliver jo netop brugt til små børn ret ofte, så du kan roligt bruge dem.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Team Putte

1990h skriver:

Er snart helt udkørt.

Min pige døjer en del med mavekneb og jeg bliver snart døv.

Har prøvet alt snart. Massere hendes mave over navlen og cykler med hendes ben rigtigt tit og ikk kun når hun har ondt. Har også prøvet at lindre lidt med sukkervand men effekten er ikk så stor.
Prøver tit at give hende en sut så hun kan få luften hjulpet ud og da hun ikk rigtigt er til at få til at bøvse.
Det eneste vi ikk har prøvet er mylicon dråber.

Hvad faen stiller jeg op og hvor længe varer det her helvede

Har du fået tjekket nakken siden hun er svær at bøvse.? sådan var det nemlig om her med luft og bøvl til vi havde været gør kiropraktor, det hjalp tilgengæld hurtigt wn

Anmeld

5. maj 2013

FruK

Mylicon dråber - de virker mod luften i maven. Og det er ikke afføringsmiddel.

Vi har også haft held med både zoneterapi og kiropraktor - på Google kan du nok finde en i dit område, som er vant til at arbejde med spædbørn.

Anmeld

5. maj 2013

2babygirls

1990h skriver:

Er snart helt udkørt.

Har prøvet alt snart. Massere hendes mave over navlen og cykler med hendes ben rigtigt tit og ikk kun når hun har ondt. Har også prøvet at lindre lidt med sukkervand men effekten er ikk så stor.
Prøver tit at give hende en sut så hun kan få luften hjulpet ud og da hun ikk rigtigt er til at få til at bøvse.

Jeg har god effekt med mylicon. Giver 5 dråber om morgenen 15min før måltiden og bøvser gerne af halvvejs igennem måltidet og bagefter.

I starten gav jeg 5 dråber før hvert måltid, men nu giver jeg kun ved 8 tiden.

Og så hygge cykler vi også, og nuldre fødder.

Anmeld

5. maj 2013

Moma

Bøvse gidt af - vores den lille havde svært ved at bøvse af, så vi satte ham lidt op - det kunne som regel gøre det.

Og gerne bøvse af i måltidet også - ikke kun til slut. 

Udover og cykle og massere, som du skriver - så kunne han også godt lide at ligge på maven hen over vores ben mens vi vuggede stille med benene. 

Anmeld

5. maj 2013

Mother-love

Øv hvor er det træls for jer. Det er super hårdt når man ikke føler man kan noget som helst. Men jeg vil klart anbefale dig bio gaia dråber, fåes i Matas. De hjalp Isabella. Siden vi startede med dem var der ikke de problemer. Hun var flaskebarn så hun fik også nemt hård mave. Men da vi gav de bio gaia dråber var det ikke særlig tit hun havde hård mave.

Håber i finder ud af noget så i kan få noget ro alle sammen.

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Jeg ville finde en rigtig go zoneterapeut det er simpelthen så effektivt.. Vi aftalte et forløb med en garvet dame som hed to gange om ugen de første tre uger der efter en gang om ugen i to uger også slut og det hjalp simpelthen så godt

Anmeld

5. maj 2013

1990h

Månsson skriver:

Jeg ville finde en rigtig go zoneterapeut det er simpelthen så effektivt.. Vi aftalte et forløb med en garvet dame som hed to gange om ugen de første tre uger der efter en gang om ugen i to uger også slut og det hjalp simpelthen så godt

Har jeg også overvejet men tror vi trækker det et par uger inden og prøver de andre råd inden )

Anmeld

5. maj 2013

1990h

michelledam skriver:

Øv hvor er det træls for jer. Det er super hårdt når man ikke føler man kan noget som helst. Men jeg vil klart anbefale dig bio gaia dråber, fåes i Matas. De hjalp Isabella. Siden vi startede med dem var der ikke de problemer. Hun var flaskebarn så hun fik også nemt hård mave. Men da vi gav de bio gaia dråber var det ikke særlig tit hun havde hård mave.

Håber i finder ud af noget så i kan få noget ro alle sammen.

Hvad gør de dråber

Anmeld

5. maj 2013

Muffinmor

1990h skriver:

Er snart helt udkørt.

Et varmt bad kan virke lindrene på smerten, også har børn det med at prutte i badekaret, så måske det kunne hjælpe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.