Vores familier bor heldigvis alle sammen i samme by som os så ofte cykler vi i vores christiania cykel hvor ham på 4 uger ligger spændt fast i liften og hende på 2 år sidder på bænken :-)
Vi kører da nogen gange ture på op til 30 min til nærmeste store by, men så kommer han med det samme over i liften og ligge bagefter. Har altid liften med i bilen hvis jeg ikke har barnevognen med, den fylder ikke så meget ( med mindre man har en aygo ;-))
"Det drejer sig måske om 1 time hver 3 uge. Jeg tror simpelthen ikke på at det kan give rygskader. Det er jo heller ikke sundt at ligge på rygge hele tiden fx. Jeg mener at det er endnu en af de "anbefalinger" der er gået til kanten af hysteri, ligesom fx amning og økologi. Kærlighed og sund fornuft tror jeg på er opskriften"
Hvad mener du med kanten af hysteri med de anbefalinger? De har jo bare fundet ud af hvad der er bedst for børnene og derfor anbefaler de det - det er jo anbefalinger, ikke regler. - Jeg aner ikke om det giver rygskader, men der er vel en grund til at de fraråder det.. Tror da heller ikke det er sundt at ligge på ryggen hele tiden, mon ikke alle bærer rundt på deres barn og lægger det på maven til afveksling? Syntes du det er hysterisk at amme?
Anmeld