Børneopsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Lusi

Vi har to børneopsparinger til vores datter..
Vi fik dem begge i dåbsgave og den fra min far, stod der 2000 kr. på og så satte han 300 ind på hendes 1 års fødselsdag og den anden fra min mor står der 500 på..
Vi sætter selv ind, sådan lige når vi synes, men skal have lavet en fast overførsel..

Den lille har vi snakket om at hun får når hun bliver 18 og den store til når hun bliver 21 og er lidt mere fornuftig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Lærke90

jeg har godt nok ingen børn endnu, men han/hun skla have en børneopsparing. jeg vil kun spærer den til de er 18 år, da jeg selv fik den på det tidspunkt og har den stadig med stor forøgelse.

Anmeld

1. juli 2009

Cris

Det var godt at læse her inde, jeg er blivet klogere nu!  Min mand og jeg har snakket nogle gange, om vi ikke skulle gøre noget med sparing og hvordan man gøre det... Jeg vidste ikke så meget om det, og det vidste ham hellere ikke. Men nu kan jeg se, at man kan åbne en especielt konto til børn og give en lille bidrag hver måned, som vil betyde meget efter 20 år...

Anmeld

1. juli 2009

JustAnotherName

Vi sætter 150 kroner ind om måneden på hver af pigernes børneopsparinger
MEN pigerne får ikke selv pengene. Dem bruger vi når de en dag skal konfirmeres.

I stedet har de af bedsteforældrene fået en børneopsparing i dåbsgave, hvor der bliver sat 100 kroner ind hver eneste måned, fra de er født og fremtil de bliver 18 år. Og de penge får de til sig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.