Ved ikke helt hvor jeg skal lig den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

wamse skriver:

Præcis Og jeg har da bare skoldet flaskerne, sådan helt på gammeldags maner intet fancy der

Ja jeg ved heller ikke hvorfor man skulle bruge en masse penge på sådan noget når man kan gøre det billigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Ja farmand stod og sagde ej det jo ikke godt at bruge mircoven til det pga et eller andet. Hvor jeg sagde alle gjorde det da

jeg tror det kommer an på hvilke flasker man bruger faktisk
men her fungerer det fint!

Anmeld

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

jeg tror det kommer an på hvilke flasker man bruger faktisk
men her fungerer det fint!

Hvis jeg ikke kan amme så bliver det avent flaskerne vist.

Anmeld

3. maj 2013

wamse

MiichellaMalou skriver:

Ja jeg ved heller ikke hvorfor man skulle bruge en masse penge på sådan noget når man kan gøre det billigere

Jeg ville hellere bruge pengene på en god babyalarm fx, hvis man har brug for sådan en

Anmeld

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

wamse skriver:

Jeg ville hellere bruge pengene på en god babyalarm fx, hvis man har brug for sådan en

Ja det vil han jo også have. Så heller banyalarm for alle andre jeg kender har da ikke haft de andre ting

Anmeld

3. maj 2013

Fuglemor

Vi startede med at koge flaskerne men nøj det var da besværligt. S vi købte en flaske strilisator til microovnen. Og det var bare det bedste køb ever. Så den ville jeg ikke kunne undvære. 

vi kogte vand i forvejen og stillede det i køleskabet når det så skulle blandes med mme så varmede vi det i micro.

Anmeld

3. maj 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Hvis jeg ikke kan amme så bliver det avent flaskerne vist.

okay.. men lad være med at bruge penge på flasker osv. før du ved om det bliver nødvendigt

Anmeld

3. maj 2013

StudPsyk

Jeg kunne ikke undvære vores flaskesterilisator til mikroovn! Nu får James ikke flaske, men så bruger jeg den i stedet til at sterilisere suttebrikker og sutter og den slags. Synes det er så nemt og lækkert, at der kan være så meget i på én gang, så slipper man for en masse bøvl med elkeddel, ekstra skål at komme tingene i osv  Og da Rose fik flaske var det bare så rart at kunne komme hele dagens flasker + hoveder i på én gang og så klare den dén vej på 4 minutter.

Anmeld

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

okay.. men lad være med at bruge penge på flasker osv. før du ved om det bliver nødvendigt

Det gøre vi skam heller ikke

Anmeld

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Janne T. skriver:

Jeg kunne ikke undvære vores flaskesterilisator til mikroovn! Nu får James ikke flaske, men så bruger jeg den i stedet til at sterilisere suttebrikker og sutter og den slags. Synes det er så nemt og lækkert, at der kan være så meget i på én gang, så slipper man for en masse bøvl med elkeddel, ekstra skål at komme tingene i osv  Og da Rose fik flaske var det bare så rart at kunne komme hele dagens flasker + hoveder i på én gang og så klare den dén vej på 4 minutter.

Ja kan godt se det smarte i den. men hvor meget gav i for jeres?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.