Ved ikke helt hvor jeg skal lig den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
25 svar
11 synes godt om
3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Men ellers må staff flytte den
Men hvor vigtig er det og købe flaske varmer og sådan en til at rense sutteflasker.? Sidder og snakker med faren til bassen om det og han tror det er helt vildt vigtig hvor jeg synes det ikke er så vigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MiichellaMalou skriver:

Men hvor vigtig er det og købe flaske varmer og sådan en til at rense sutteflasker.? Sidder og snakker med faren til bassen om det og han tror det er helt vildt vigtig hvor jeg synes det ikke er så vigtig

Jeg har aldrig brugt flaske varmer

Men tilgengæld været rigtigt glad for min flaske renser .. Bruger den stadig til cilles flasker

Anmeld

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

Jeg har aldrig brugt flaske varmer

Men tilgengæld været rigtigt glad for min flaske renser .. Bruger den stadig til cilles flasker

Tror også den flaskerenser er meget praktisk

Anmeld

3. maj 2013

wamse

Har aldrig brugt noget af det til mine tre banditter

Anmeld

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

wamse skriver:

Har aldrig brugt noget af det til mine tre banditter

Tænker også hvis man har en mircoven og en el kæde vil jeg da ikke mene det er så vigtig med de to ting.

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

MiichellaMalou skriver:

Vi har aldrig brugt flaskevarmer, vi har brugt microovn

Anmeld

3. maj 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MiichellaMalou skriver:

Tror også den flaskerenser er meget praktisk

Den er nemlig god . Især hvis du har renset flakkerne med vand og sæbe . Så kommer du dem jo bare i flakserenseren i 5 min og så har du helt nye og rene flasker ..

Ogs fordi det er så besværligt med elkæde når man er alene som jeg var med Mathias .. Så var den rar og have

Anmeld

3. maj 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Jeg har ingen af delene.. Jeg varmer mme i micro'en også bruger jeg MAM flasker der er selvsteriliserende

Anmeld

3. maj 2013

wamse

MiichellaMalou skriver:

Tænker også hvis man har en mircoven og en el kæde vil jeg da ikke mene det er så vigtig med de to ting.

Præcis Og jeg har da bare skoldet flaskerne, sådan helt på gammeldags maner intet fancy der

Anmeld

3. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Jeg har ingen af delene.. Jeg varmer mme i micro'en også bruger jeg MAM flasker der er selvsteriliserende

Ja farmand stod og sagde ej det jo ikke godt at bruge mircoven til det pga et eller andet. Hvor jeg sagde alle gjorde det da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.