Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emmagirl skriver: En lille hyggetråd på sådan en dejlig fredag aften, der går på: Hvor tit spiser I søde sager? Altså her tænker jeg alt.. kage, slik, chips, is etc? Har I en ugentlig dag hvor det er "lovligt"? Spiser I det hver dag? Kun til festlige begivenheder? Eller aldrig? Herhjemme har vi lavet en "kun i weekenden"-regel, fordi vi begge har rygrad som regnorme
En lille hyggetråd på sådan en dejlig fredag aften, der går på:
Hvor tit spiser I søde sager? Altså her tænker jeg alt.. kage, slik, chips, is etc? Har I en ugentlig dag hvor det er "lovligt"? Spiser I det hver dag? Kun til festlige begivenheder? Eller aldrig?
Herhjemme har vi lavet en "kun i weekenden"-regel, fordi vi begge har rygrad som regnorme
Herhjemme køber vi aldrig søde sager, da min kæreste går meget op i sin træning, det er også helt fint med mig Så vi spiser det bare til festlige lejligheder. Det eneste jeg bare skal ha' er redbull, men ved ikke om det går ind som søde sager...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Næsten dagligt men i meget små mængder.. et par bolsjer el. Lakrids.. Og så et stort glas tranebærsaft hver dag.. Gider ikke have blærebetændelse igen..
Før i tiden hver dag ... nu - næsten aldrig. Har i forbindelse med et vægttab efter fødsel fået øjnene op for, hvor stor en energidræber sukker er. Har fundet sunde alternetiver eller spiser det i meget begrænsede mængder. Ved godt det lyder lidt "helligt", men det er en god følelse at vide at jeg gør "det rigtige" for min krop og at dn har max energi hver dag, fordi jeg spiser super sundt.
Førhen fik jeg slik og/eller kager hver eneste dag. Nu er jeg "nede" på at få nogle Läckeroler hver dag samt 20 g 70% mørk chokolade om aftenen, men planen (og håbet) er at kunne få skåret chokoladen ned til weekender og de kunstige sødemidler helt væk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128