Hvor tit spiser I søde sager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
26 svar
22 synes godt om
3. maj 2013

mommy1991

En lille hyggetråd på sådan en dejlig fredag aften, der går på:

Hvor tit spiser I søde sager? Altså her tænker jeg alt.. kage, slik, chips, is etc? Har I en ugentlig dag hvor det er "lovligt"? Spiser I det hver dag? Kun til festlige begivenheder? Eller aldrig?

Herhjemme har vi lavet en "kun i weekenden"-regel, fordi vi begge har rygrad som regnorme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

klmf

Så tit som overhovedet muligt

Anmeld

3. maj 2013

modesty

Mellem hver og hveranden dag vil jeg skyde på. Men det kan godt f.eks være to stykker mørk chokolade eller nogle pistacienødder. Det er aldrig særlig store mængder. Jeg bryder mig generelt ikke om slik og kager så det er næsten altid chips eller nødder.

Anmeld

3. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Kan stolt sige kun 1 gang om ugen!

Anmeld

3. maj 2013

lycly

Åh spiser det alt for tit
Især i slutningen af min graviditet, der havde jeg bare konstant lyt til sukker og især chokolade.
Nu hvor jeg har født prøver jeg virkelig at beherske mig, især mht chokoladen, da jeg ammer

Men når jeg ikke er gravid så plejer jeg faktisk at kunne holde mig til kun at spise slik i weekenden. Så der skal jeg have arbejdet mig hen imod igen nu Til gengæld drikker jeg aldrig sodavand

Anmeld

3. maj 2013

Putte8283

EVERY single day!

Jeg kan simpelthen ikke holde mig fra det, nogle gange er det all in, og andre er det bare et lille stykke.

Men så længe jeg stadig spiser sundt ved siden af og ikke tager voldsomt meget på

Anmeld

3. maj 2013

Clisolka

1 gang om ugen! Jeg må synde 1 gang ugentligt Jeg har diabetes, så at synde hver dag er forbudt 

Anmeld

3. maj 2013

gonefishing

emmagirl skriver:

Hvor tit spiser I søde sager? Altså her tænker jeg alt.. kage, slik, chips, is etc? Har I en ugentlig dag hvor det er "lovligt"? Spiser I det hver dag? Kun til festlige begivenheder? Eller aldrig?

Herhjemme har vi lavet en "kun i weekenden"-regel, fordi vi begge har rygrad som regnorme  

Jeg hader chips, men elsker chokolade og vingummi.
Dog tog jeg 30kg på i min sidste graviditet, så jeg holder det til at jeg i weekenden må vælge 1 stk. altså enten en lille cola zero, eller en lille pose vingummi, eller en lille chokolade.
Jeg har her til fredag valgt en lille cola zero og så må jeg nøjes med mine nødder og rosiner som slik.

Anmeld

3. maj 2013

MortilElias2010

emmagirl skriver:

Når jeg og min mand føler for det - ingen regler, sådan er det også med Elias - dog sørger vi for at spise varieret hele ugen  Og sjovt nok, så har vi en dreng der ikke gider slik særligt tit eller når vi er ude at handle. Der vælger han en frokostagurk, en rød peber eller andet i grøntsagsafdelingen, når vi kører der igennem med vognen  Og nej han bliver ikke stoppet med det herhjemme - med måde og fornuft og vi har et naturligt forhold til det og er absolut ikke sukkerforskrækkede!  

Anmeld

3. maj 2013

Loa

emmagirl skriver:

Every Day

Har desværre ingen selvdisciplin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.