Hvor tit spiser I søde sager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Tulle28

Uhhh... Hver dag Når ungerne er puttet STYRTER jeg nærmest ud i skuffen og graver et eller andet sødt frem... Det er mit fix Heldigvis har jeg et højt stofskifte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Silas&Mille

ALT for tit.

Jeg har en helt vildt sød tand.
Det er forskelligt om det er slik, chips, kage eller andet, kan lide det hele 

Er overvægtig, men overspiser dog ikke. Skærer 'bare' ned for det andet i løbet af dagen, hvis jeg har en slem dag
Så tager heldigvis ikke på

Anmeld

3. maj 2013

Victoria2013

Jeg har en meget sød tand og nu jeg er gravid er jeg blevet pænt dårlig til at holde mig fra søde sager... så det er nærmest hver dag jeg spiser et eller andet, om det så er kage eller chokolade eller sådan noget. Spiser sjældent chips or drikker nærmest aldrig sodavand, men de dér søde sager... jeg er blevet ret dårlig til at modstå de fristelser 

Håber på jeg kan afvænne mig når jeg har født og leve noget sundere igen - for jeg vil jo gerne tabe mig igen til en vægt hvor jeg kan holde ud og se mig selv i spejlet. Bryder mig virkelig ikke om mit udseende nu, gravid og har taget mere på end jeg burde Spiser skam også frugt og grønt hver dag og prøver virkelig at holde mig til ting der mætter, men den dér lækkersult... 

Men oooop på hesten igen når jeg har født... sådan må det være, skal nok giftes til efteråret og dér vil jeg jo gerne være smuk brud

Anmeld

3. maj 2013

Faith

Hver dag

Jeg er afhængig af chokolade

Anmeld

3. maj 2013

Laulund87

Jeg PRØVER at holde det til weekenderne, men det er ikke altid det går så godt 

Anmeld

3. maj 2013

Fenja09

emmagirl skriver:

En lille hyggetråd på sådan en dejlig fredag aften, der går på:

Hvor tit spiser I søde sager? Altså her tænker jeg alt.. kage, slik, chips, is etc? Har I en ugentlig dag hvor det er "lovligt"? Spiser I det hver dag? Kun til festlige begivenheder? Eller aldrig?

Herhjemme har vi lavet en "kun i weekenden"-regel, fordi vi begge har rygrad som regnorme  

Vi har næsten altid noget lækkert i skabet, men det er ikke hverdag vi spiser søde sager. Vi har en fast dag ( fredag) hvor vi køber lidt ekstra lækkert at hygge med. Nu hvor sommeren er på vej og de gode danske frugter begynder at bugne på hylderne så er det som regel det jeg køber i stedet.

/Fenja

Anmeld

3. maj 2013

Elgaard73

Tæt på hver dag... Jeg elsker kage. Jeg skal altså lige have lidt kage at runde dagen af på. På de "slemme" dage kan jeg også godt starte dagen med lidt kage... 

Og så bruger jeg både mælk og fløde i kaffen. Det hører vel også lidt til i den kategori.

Anmeld

4. maj 2013

LR85

Loa skriver:

Every Day

Har desværre ingen selvdisciplin

Haha, fuldstændig som dig

Anmeld

4. maj 2013

wamse

Jeg spiser det alt alt for tit
Prøver på at vende det til nogle bedre vaner, så er begyndt at købe gulerødder og frugt/grøntsager hjem

Anmeld

4. maj 2013

esioul

emmagirl skriver:

En lille hyggetråd på sådan en dejlig fredag aften, der går på:

Hvor tit spiser I søde sager? Altså her tænker jeg alt.. kage, slik, chips, is etc? Har I en ugentlig dag hvor det er "lovligt"? Spiser I det hver dag? Kun til festlige begivenheder? Eller aldrig?

Herhjemme har vi lavet en "kun i weekenden"-regel, fordi vi begge har rygrad som regnorme  

Kun i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.