Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym23 skriver: Jeg bløder desværre kraftigere igen idag, så tror ikke rigtigt på det længere. Men tak for de krydsede fingre og de søde ord Det er så 3. potentielle graviditet der går til grunde på 1/2 år. hvor mange skal man have før man skal undersøges?
Jeg bløder desværre kraftigere igen idag, så tror ikke rigtigt på det længere. Men tak for de krydsede fingre og de søde ord
Det er så 3. potentielle graviditet der går til grunde på 1/2 år. hvor mange skal man have før man skal undersøges?
Åh hvor surt.. Synes helt klart kontake lægen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym23 skriver: Jeg synes bare det er voldsomt at have menstruation i 6 dage + to dage pletblødning, hvis man samtidig er gravid. Men tak for alle jeres positive svar! Er der nogen af jer der har prøvet det selv?
Jeg synes bare det er voldsomt at have menstruation i 6 dage + to dage pletblødning, hvis man samtidig er gravid.
Men tak for alle jeres positive svar!
Er der nogen af jer der har prøvet det selv?
Fik mens de første tre måneder af graviditeten, anden hang styrtblødte jeg i to måneder pga. Infektion i livmoren..
Så det kan man sagtens
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128