Hjælp! Menstruation, men nu positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Tulipan

Muffinmor skriver:

Hvis du blødte 10 dage efter ÆL kan det jo godt være omplantationsblødning. Har læst at den godt kan være lige så kraftig som en alm mens. Har så også hørt om kvinder der har deres første og andens men selvom de er gravide. Det er noget med at HCG ikke er højt nok til at holde den væk. Men ægget sidder vist ret højt i livmoderen så man kan vist nok godt bløde fra andre steder end der hvor ægget sidder.

Men Tillykke

Som en anden har skrevet betyder de ikke noget at du har drukket i weekenden, da baby har egen madpakke med. Det er føst vigtigt ikke at drikke når moderkagen er lavet og baby får næring igennem denne. Indtilvidere deler dig og baby jo ikke blodomløb og heler ikke kost.

Tusind tak

Det lyder rigtig nok alt sammen, og alt for godt til at være sandt Men man har vel lov at håbe!

Krydser fingre for den stadig er positiv i morgen tidlig så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Lotus86

Anonym23 skriver:

Tak hvor er I søde alle sammen

Nu begynder jeg jo næsten at tro på det!

Så har jeg bare super dårlig samvittighed over at ha drukket 2 dage i sidste weekend! Det er så typisk når det er første gang i flere måneder jeg gav mig selv lov til at drikke ordentligt. 

Jeg tar en ny test i morgen tidlig og ser hvad den siger. Og hvis den er positiv, så må jeg have fat i min læge

Du skal altså ikke have dårlig samvittighed, det har INGEN betydning for fosteret, det første stykke tid har den sin egen 'madpakke' og bliver ikke påvirket af det du indtager.

Anmeld

3. maj 2013

Tulipan

esioul skriver:

Tænker at enten er du gravid.

Eller også HAR du været gravid og mistet og stadig har HCG i kroppen.

godmorgen! 

Morgentesten så præcis ud som i går, hverken mere eller mindre positiv. Tænker det næppe kan være et godt tegn, så har jeg nok haft endnu en BIO

burde den ikkP mere positiv om om morgenen hvis jeg er gravid i 6. Uge?

Anmeld

3. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym23 skriver:

godmorgen! 

Morgentesten så præcis ud som i går, hverken mere eller mindre positiv. Tænker det næppe kan være et godt tegn, så har jeg nok haft endnu en BIO

Ikke alles teste bliver tydelige .. 

Hvad med at kontakte lægen og få taget en blodprøve ? Så får du i hvert fald klart svar

Anmeld

3. maj 2013

esioul

Anonym23 skriver:

godmorgen! 

mener også først det er hver 2 eller 3 dag hcg bliver fordoblet. Så længe du ikke bløder er der håb

Anmeld

3. maj 2013

Tulipan

esioul skriver:

mener også først det er hver 2 eller 3 dag hcg bliver fordoblet. Så længe du ikke bløder er der håb

Jeg bløder desværre kraftigere igen idag, så tror ikke rigtigt på det længere. Men tak for de krydsede fingre og de søde ord

Det er så 3. potentielle graviditet der går til grunde på 1/2 år. hvor mange skal man have før man skal undersøges?

Anmeld

3. maj 2013

Mettefpigen

Jeg drak og kørte gokart inden jeg fandt ud af at jeg var gravid og det skete der intet ved :-)

Anmeld

3. maj 2013

M (:

Anonym23 skriver:

Hej dejlige damer der altid har et svar på alt!!

Advarer mod detaljegraden!

Håber I har et beroligende svar til mig!

Jeg havde mens. start 24. marts. 

Positiv ægløsningstest den 13. april (3+0)

Fik min mens den tirsdag den 23. april, og testede derfor ikke denne måned

Havde mens indtil mandag den 29. april. 

Tirsdag kun lidt brun udflåd

I går ikke rigtig noget, troede det var ovre. Havde sex

I dag har jeg så haft stikkende fornemmelse i underlivet hele dagen, og tiltagende brunt udflåd

Tog derfor da jeg kom hjem en ægløsningtest og en graviditetstest. Heraf var graviditetstesten svagt positiv, men indenfor de 3 minutter! (tog 2 for en sikkerheds skyld)

Ved ikke hvad jeg skal tro nu?

Det skal siges at jeg har drukket en del alkohol i weekenden, da jeg jo havde min mens, så det er ikke super fedt hvis jeg nu er gravid, selvom det er hvad jeg ønsker mest i hele verden

Ved godt det var langt og detaljeret, men er totalt forvirret nu og ved ikke hvad jeg skal gøre???

De ser ret positive ud tillykke!

ps. Min moster havde alm regelmæssig mens hele vejen gennem sin graviditet, og der kom da en sind og rask dreng efter 9 mdr.

Anmeld

3. maj 2013

Helloo

Anonym23 skriver:

Hej dejlige damer der altid har et svar på alt!!

Advarer mod detaljegraden!

Håber I har et beroligende svar til mig!

Jeg havde mens. start 24. marts. 

Positiv ægløsningstest den 13. april (3+0)

Fik min mens den tirsdag den 23. april, og testede derfor ikke denne måned

Havde mens indtil mandag den 29. april. 

Tirsdag kun lidt brun udflåd

I går ikke rigtig noget, troede det var ovre. Havde sex

I dag har jeg så haft stikkende fornemmelse i underlivet hele dagen, og tiltagende brunt udflåd

Tog derfor da jeg kom hjem en ægløsningtest og en graviditetstest. Heraf var graviditetstesten svagt positiv, men indenfor de 3 minutter! (tog 2 for en sikkerheds skyld)

Ved ikke hvad jeg skal tro nu?

Det skal siges at jeg har drukket en del alkohol i weekenden, da jeg jo havde min mens, så det er ikke super fedt hvis jeg nu er gravid, selvom det er hvad jeg ønsker mest i hele verden

Ved godt det var langt og detaljeret, men er totalt forvirret nu og ved ikke hvad jeg skal gøre???

Man får altså en positiv æltest når man er 2+0 ikke 3+0 

Anmeld

3. maj 2013

Helloo

Anonym23 skriver:

Jeg bløder desværre kraftigere igen idag, så tror ikke rigtigt på det længere. Men tak for de krydsede fingre og de søde ord

Det er så 3. potentielle graviditet der går til grunde på 1/2 år. hvor mange skal man have før man skal undersøges?

Åh hvor surt.. Synes helt klart kontake lægen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.