Hjælp! Menstruation, men nu positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Melleh17

Og nogle har menstruation de første par måneder mens de er gravide :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym23 skriver:

Billedet er taget 10 min efter, men der var en lidt svagere streg indenfor 3 minutter

Den øverste er ægløsning, de to nederste G-test

De ser ret positive ud. Jeg tror jeg ville ringe til lægen og få en tid.
Men der er jo nogen som får sin menstruation selvom de er gravid

Anmeld

2. maj 2013

Tulipan

MiichellaMalou skriver:

De ser ret positive ud. Jeg tror jeg ville ringe til lægen og få en tid.
Men der er jo nogen som får sin menstruation selvom de er gravid

Jeg synes bare det er voldsomt at have menstruation i 6 dage + to dage pletblødning, hvis man samtidig er gravid. 

Men tak for alle jeres positive svar! 

Er der nogen af jer der har prøvet det selv?

Anmeld

2. maj 2013

esioul

Anonym23 skriver:

Hej dejlige damer der altid har et svar på alt!!

Advarer mod detaljegraden!

Håber I har et beroligende svar til mig!

Jeg havde mens. start 24. marts. 

Positiv ægløsningstest den 13. april (3+0)

Fik min mens den tirsdag den 23. april, og testede derfor ikke denne måned

Havde mens indtil mandag den 29. april. 

Tirsdag kun lidt brun udflåd

I går ikke rigtig noget, troede det var ovre. Havde sex

I dag har jeg så haft stikkende fornemmelse i underlivet hele dagen, og tiltagende brunt udflåd

Tog derfor da jeg kom hjem en ægløsningtest og en graviditetstest. Heraf var graviditetstesten svagt positiv, men indenfor de 3 minutter! (tog 2 for en sikkerheds skyld)

Ved ikke hvad jeg skal tro nu?

Det skal siges at jeg har drukket en del alkohol i weekenden, da jeg jo havde min mens, så det er ikke super fedt hvis jeg nu er gravid, selvom det er hvad jeg ønsker mest i hele verden

Ved godt det var langt og detaljeret, men er totalt forvirret nu og ved ikke hvad jeg skal gøre???

Tænker at enten er du gravid.

Eller også HAR du været gravid og mistet og stadig har HCG i kroppen.

Anmeld

2. maj 2013

Tulipan

esioul skriver:

Tænker at enten er du gravid.

Eller også HAR du været gravid og mistet og stadig har HCG i kroppen.

Hmmm... Så skulle jeg have mistet ret tidligt, for fik min mens 10 dage efter jeg testede positivt i ÆL-test. 

Har haft en bio før, så det er nok ikke helt umuligt, men der testede jeg negativt da jeg begyndte at bløde

Anmeld

2. maj 2013

Lotus86

Jeg tror også du er gravid, hvis du skulle have mistet, så tror jeg ikke dine graviditetstest ville være så positive

Anmeld

2. maj 2013

ønskebørn74

Anonym23 skriver:

Billedet er taget 10 min efter, men der var en lidt svagere streg indenfor 3 minutter

Den øverste er ægløsning, de to nederste G-test

De er godt nok fint positive søde.. 

Anmeld

2. maj 2013

Krussedulle

Anonym23 skriver:

Jeg synes bare det er voldsomt at have menstruation i 6 dage + to dage pletblødning, hvis man samtidig er gravid. 

Men tak for alle jeres positive svar! 

Er der nogen af jer der har prøvet det selv?

Har en veninde der havde sin mens de første 4 mdr af sin graviditet! Og hun troede ikke at hun var gravid, før hun fik en scanning der viste et foster svarende til 17+

Så det kan lade sig gøre!

Men jeg ville helt sikkert tage en test igen om nogle dage!

Anmeld

2. maj 2013

Tulipan

Lotus86 skriver:

Jeg tror også du er gravid, hvis du skulle have mistet, så tror jeg ikke dine graviditetstest ville være så positive

Tak hvor er I søde alle sammen

Nu begynder jeg jo næsten at tro på det!

Så har jeg bare super dårlig samvittighed over at ha drukket 2 dage i sidste weekend! Det er så typisk når det er første gang i flere måneder jeg gav mig selv lov til at drikke ordentligt. 

Jeg tar en ny test i morgen tidlig og ser hvad den siger. Og hvis den er positiv, så må jeg have fat i min læge

Anmeld

2. maj 2013

Muffinmor

Anonym23 skriver:

Tak hvor er I søde alle sammen

Nu begynder jeg jo næsten at tro på det!

Så har jeg bare super dårlig samvittighed over at ha drukket 2 dage i sidste weekend! Det er så typisk når det er første gang i flere måneder jeg gav mig selv lov til at drikke ordentligt. 

Jeg tar en ny test i morgen tidlig og ser hvad den siger. Og hvis den er positiv, så må jeg have fat i min læge

Hvis du blødte 10 dage efter ÆL kan det jo godt være omplantationsblødning. Har læst at den godt kan være lige så kraftig som en alm mens. Har så også hørt om kvinder der har deres første og andens men selvom de er gravide. Det er noget med at HCG ikke er højt nok til at holde den væk. Men ægget sidder vist ret højt i livmoderen så man kan vist nok godt bløde fra andre steder end der hvor ægget sidder.

Men Tillykke

Som en anden har skrevet betyder de ikke noget at du har drukket i weekenden, da baby har egen madpakke med. Det er føst vigtigt ikke at drikke når moderkagen er lavet og baby får næring igennem denne. Indtilvidere deler dig og baby jo ikke blodomløb og heler ikke kost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.